Tomas Dirgėla pristato dvidešimtąją knygą vaikams: kviečia nebijoti pralaimėt

Populiariausias jaunosios kartos lietuvių vaikų rašytojas Tomas Dirgėla, kurio knygos leidžiamos pakartotinai ir verčiamos į užsienio kalbas, o vaikai tiesiog eina iš proto dėl jo detektyvinės serijos „Domas ir Tomas“, skaitytojams dovanoja savo jubiliejinę – jau dvidešimtąją – knygą.
Tomas Dirgėla
Tomas Dirgėla / Asmeninio archyvo nuotr.

Prieš keletą metų pabandęs gyventi tik iš vaikų rašytojo darbo, T.Dirgėla tai sėkmingai daro iki šiol ir per metus parašo po 4–6 knygas jauniesiems skaitytojams. Pirmoji šių metų naujiena – „Monstras Numeris Du“ – yra trečia rašytojo paveikslėlių knyga.

Knygos „Monstras Numeris Du“ iliustracija
Knygos „Monstras Numeris Du“ iliustracija

Iliustracijas istorijai sukūrė Eidvilė Viktorija Buožytė, kuriai ši knyga taip pat yra 20-oji. Iliustruotoja sako, kad knygoje esantys monstrai ir veikėjai vaikai turi panašumų: „Juk kiekvienas viską įsivaizduojame savaip, todėl ir galvelėse susikurtos vaikų baimės pralaimėti knygoje turi vizualinių panašumų su jais pačiais.“

Asmeninio archyvo nuotr./Eidvilė Viktorija Buožytė
Asmeninio archyvo nuotr./Eidvilė Viktorija Buožytė

E.V.Buožytė prisimena, kad didžiausi jos vaikystėje susikurti monstrai jai trukdydavo eiti atsakinėti prieš klasę arba dainuoti scenoje.

T.Dirgėla, būdamas vaikas, galvelėje turėjo monstrą, trukdantį skaityti savo eilėraščius prieš publiką. „Bet vėliau su tuo monstru susidraugauji ir jam po truputį pasidaro nuobodu būti bičiuliu, o ne priešu. Tad susidėjęs daiktus jis iškeliauja ieškoti kitų vaikų“, – prisimena rašytojas.

Knygą išleido leidykla „Tyto alba“, o šios istorijos kūrimui T.Dirgėla gavo Lietuvos kultūros tarybos stipendiją.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis