Pasak leidinio apžvalgininkės Julijos Bederovos, D.Chvorostovskis išliko ištikimas savo įvaizdžiui – scenoje pasirodė su baltais marškiniais ir didžiuliu kryžiumi ant krūtinės. Tokį jo įvaizdį puikiai pažįsta Rusijos publika, tad tuo recenziją, anot J.Bederovos, galima būtų ir pabaigti.
Tačiau apžvalgininkę nustebino kitkas – tikru atradimu šioje premjeroje tapo lietuvė Asmik Grigorian. „Būtent jai pabaigoje atiteko karščiausi aplodismentai už aktorinį darbą ir vokalą, papuošusį įvairiapusę, daugiaspalvę ir daugiareikšmę partitūrą apie demonus, angelus, etnografinius momentus ir stiprią meilę“, – rašo „Komersant“.
Negailėdama pagyrų pastatymui ir režisūriniams sprendimams J.Bederova kiek kritiškiau vertina D.Chvorostovskio pasirodymą. Esą tokioje aplinkoje jam teliko karaliauti ir, nors jo balsas jau taip nehipnotizuoja kaip jaunystėje, jis tikrai galėjo būti dienos herojumi per daug nepersistengdamas.
„Tai buvo Demonas su kryžiumi ant krūtinės, ne kenčiantis, o žinantis savo vertę, savo galimybes ir savo padėtį. Ir šalia buvo tikra tragedijos aktorė A.Grigorian. Jos stiprus balsas lengvai suvienydavo visą scenoje buvusį ansamblį, o išskirtinis, itin subtilus dramatinis talentas suteikė spektakliui tikro skvarbumo“, – rašo apžvalgininkė.