2021 02 10

Grupė „Sraigės efektas“ pristato eksperimentinį karantino „Vaiką“

Vilniečių alternatyvaus roko trio „Sraigės Efektas“ karantino sukaustytos žiemos neleidžia veltui ir pristato singlą „Vaikas“ iš būsimojo albumo „Tik ėjimas“. Tai – antrasis klausytojams pristatytas kūrinys iš daugiau nei metus brandinto albumo, brėžiančio naują kryptį grupės muzikiniame kelyje.
Grupė „Sraigės Efektas“
Grupė „Sraigės Efektas“ / Ryčio Šeškaičio nuotr.
Temos: 1 Muzika

Dar daugiau eksperimentinės muzikos atspalvių bei noise užuomazgų įgavęs skambesys – ne vienintelė „Sraigės Efekto“ permaina. Kuriant trečiąjį albumą „Tik Ėjimas“ svarbią jo dalį užima ir vokalas. Iki šiol savo instrumentiniais kūriniais šalies alternatyviojoje scenoje išsiskyrę vilniečiai naujausiuose darbuose pasitelkia ir tekstus. „Apie vokalo įtraukimą į dainas galvojome ne vienerius metus. Kuriant būsimo albumo dainas tai pasirodė kaip tinkamas įrankis stipriau realizuoti idėjas“, – teigia grupės nariai.

VIDEO: „Sraigės Efektas“ kūrinys „Vaikas“

Pasak muzikantų, singlas „Vaikas“ pasakoja apie pažeidžiamumą ir vidinio nesaugumo sukuriamas būsenas. Žmogaus psichologinių išgyvenimų leitmotyvas – pagrindinė naujo albumo dainų tema, padiktuota šių dienų realijų. Tamsesnis ir niūresnis, nei klausytojams įprasta, singlas „Vaikas“ – naujausias Kristijono Nenartavičiaus, Nikitos Dobrotino ir Vaidoto Darulio kūrinys.

Šarūno Jaskutėlio nuotr./„Sraigės efektas“
Šarūno Jaskutėlio nuotr./„Sraigės efektas“

Gegužės 5 dieną pasirodysiantį albumą „Tik Ėjimas“ iš dalies finansuoja asociacija AGATA, išleidžia – „Suru Records“.

Šarūno Jaskutėlio nuotr./„Sraigės efektas“
Šarūno Jaskutėlio nuotr./„Sraigės efektas“
Šarūno Jaskutėlio nuotr./„Sraigės efektas“
Šarūno Jaskutėlio nuotr./„Sraigės efektas“
Šarūno Jaskutėlio nuotr./„Sraigės efektas“
Šarūno Jaskutėlio nuotr./„Sraigės efektas“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis