Nuo 2014–2015 metų sezono kompozitorius buvo pakviestas reziduoti Londono filharmonijos orkestre, o prieš tai buvo Niujorko filharmonijos orkestro kompozitoriumi rezidentu.
Muzikologas Ristas Nieminenas tvirtina, kad M.Lindbergas pirmąją orkestrinę partitūrą parašė būdamas vos 17-os, dar nė nestudijuodamas kompozicijos, o jo kūrybinį proveržį, atnešusį tarptautinį pripažinimą, žymi du stambaus žanro veikalai –„Action-Situation-Signification“ ir „Kraft“. Jie susiję su paties M.Lindbergo ir kitos suomių įžymybės, dirigento ir kompozitoriaus Esa-Pekka Saloneno suburtu ansambliu „Toimii“.
Per ilgametę tarptautinę karjerą M.Lindbergo muziką nuolat atlieka daugelis žymiausių pasaulio kolektyvų – tai ir kameriniai orkestrai Londono „Sinfonietta“, „Avanti!“, „Ensemble InterContemporain“, Niujorko, Londono ir Los Andželo filharmonijų orkestrai ir kt.
M.Lindbergo muzikos įrašus leidžia tokios kompanijos kaip „Deutsche Grammophon“, „Sony“, „Ondine“, „Da Capo“ ir „Finlandia“. 2003 m. kompozitoriaus kūrybinė veikla buvo įvertinta prestižine „Wihuri“ fondo Sibelijaus premija.
Lietuvos valstybinio simfoninio orkestro kartu su solistais rengiamoje programoje skambės M.Lindbergo kūriniai „Feria“ simfoniniam orkestrui ir Koncertas smuikui nr. 1.
Pats kompozitorius apie „Feria“ rašo: „Žodis feria ispanų kalba reiškia šventę ar mugę po atviru dangum. Mano kūrinys perteikia jai būdingą šurmulį. Greito tempo įžangoje skamba energingi ritmai, trimitų fanfaros. Jos nuolatos sugrįžta kaip pasikartojantis motyvas. Kūrinio viduriniam epizodui būdingas lėtesnis tempas ir nusiraminimas, čia pasigirsta akordų seka, primenanti Claudio Monteverdi „Ariadnės raudą.“
Kitas vakaro kūrinys – M.Lindbergo pirmasis koncertas smuikui – iškart po premjeros, sulaukė didžiulio kritikų susižavėjimo. Dienraštis „The Times“ apie kompoziciją rašė: „Tai jaudinantis indėlis į smuiko repertuarą“.Koncerto muzikinė kalba pasižymi iškalbingumu, išraiškingumu ir ypatinga ambicija – iš solisto reikalaujama ypatingo meistriškumo.
„Koncerte Vilniaus kongresų rūmuose šio iššūkio imsis svarbiausiose pasaulio salėse koncertuojantis italų smuikininkas Domenico Nordio.
Jo griežimo jau klausėsi Niujorko „Carnegie Hall“, Paryžiaus „Salle Pleyel“, Milano „La Scala“, Londono „Barbican Center“ ir kitų prestižinių salių žiūrovai. Smuikininkas noriai imasi atlikti šiuolaikinę muziką, o į tai atsižvelgdami kompozitoriai specialiai jam rašo savo kūrinius – D.Nordio yra dedikavę savo kompozicijas tokie kūrėjai kaip C.F.Semini, F.Donatoni, C.Boccadoro ir kiti. Pasaulinį dėmesį atlikėjas patraukė dar 1988 m., kai laimėjo Didįjį „Eurovision“ prizą – D.Nordio iki šiol yra vienintelis jį laimėjęs italas“, – rašoma festivalio „Gaida 2018“ organizatorių išplatintame pranešime.
Lapkričio 3 dieną koncerte Kongresų rūmuose prie dirigento pulto stos britų dirigentas – festivalio „Carmel Bach“ meno vadovas, kolektyvo „Cappella Aquileia“ pagrindinis kviestinis dirigentas, maestro Paulas Goodwinas. Jo biografijoje – daugybė pasirodymų su įvairiais pasaulio orkestrais.
Vienas svarbiausių pastarųjų metų įvykių – P.Goodwino debiutas Japonijoje, tarptautiniame muzikos festivalyje Chofu. Taip pat – pasirodymai su Galicijos, Varšuvos filharmonijos, Lenkijos nacionalinio radijo, Melburno, Baltimorės, Honkongo, Seulo, Taivano nacionaliniu simfoniniu orkestrais. Ypatingai didelio pripažinimo sulakė dirigento bendradarbiavimas su Senosios muzikos akademija: jų kartu parengti įrašai buvo nominuoti „Grammy“ ir „Gramophone“ apdovanojimams.
Festivalyje „Gaida 2018“ skambės dar keturi tarptautinio pripažinimo sulaukę Magnuso Lindbergo kūriniai „…de Tartuffe, je croix“ (spalio 24 d.), „ERA“ simfoniniam orkestrui (spalio 27 d.), „Away“ klarnetui ir orkestrui (lapkričio 4 d.), „Two Episodes“ simfoniniam orkestrui (lapkričio 10 d.).
Bilietus į festivalį platina „Tiketa“. Festivaliui finansinę paramą skiria Lietuvos kultūros taryba ir Vilniaus miesto savivaldybė. Atskirus renginius remia Goethe's institutas ir Prancūzų institutas Lietuvoje.