Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2011 05 02

„Kaunas Jazz“: dvasinga paskutinioji festivalio diena

Laikinojoje sostinėje sekmadienio vakarą nuskambėjo paskutinės tarptautinio džiazo festivalio „Kaunas Jazz“ gaidos. Visą savaitgalį, tarsi užsakytas giedras dangus apsiniaukė ir prapliupęs lietus pranešė, jog baigėsi ne tik lauko koncertai, bet ir pats festivalis.
Esteban Colucci (Argentina)
Esteban Colucci (Argentina). / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Du sekmadienio koncertai iš klubų, koncertų salių bei klubų persikėlė į sakralinę – Kauno sinagogą bei Vytauto Didžiojo bažnyčią. Argentinos klasikinės gitaros virtuozui Estebano Colucci teko parengti ypatingus pasirodymus – jis ne tik atidarė festivalį Rotušėje, bet ir grojo jau 140 metų gyvuojančioje Kauno sinagogoje. Čia buvo tęsiama kasmet vykstančių koncertų „Žydiškoji tema džiaze“ tradicija. Kadangi ši tradicija šiemet mini savo jubiliejų – 10 metų istoriją, sveikinimo žodį tarė ne tik festivalio vedėjas Alfredas Kukaitis bei jo sumanytojas Jonas Jučas, bet ir Kauno žydų religinės bendruomenės reikalų tvarkytojas Mauša Bairakas.

„Kaunas Jazz“ sunkiai įsivaizduojamas be saksofonininko, vieno ryškiausių šalies džiazo meistro Petro Vyšniausko pasirodymo. Šį kartą  šalia maestro į inscenizuotą sceną Vytauto Didžiojo bažnyčioje stojo pianistas ir trimitininkas Leonardas Bėkša. Sausakimšoje bažnyčioje, kur beveik neliko net stovimų vietų, susirinkę rimtos muzikos gerbėjai klausėsi susimąstyti kviečiančios muzikos, kuri tęsė sakralinio džiazo koncertų tradiciją „Kaunas Jazz“ festivalyje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos