D.Kirilausko rečitalį Šventosios Kotrynos bažnyčioje, Vilniuje, sujungė C tonacija. Johanno Sebastiano Bacho Partitą No. 2 ir Ludwigo van Beethoveno Variacijas Diabelli tema pianistas repetavo metus.
Neatleidžiantį sau nė menkiausios klaidelės atlikėją fortepijono muzikos mėgėjai vertina dėl išskirtinės pagarbos muzikai. Tarsi lengvai per klaviatūrą žingsniuojantys D.Kirilausko pirštai atskleidžia kiekvieną natą, jo koncertuose nėra nereikšmingų garsų.
Fortepijono rečitalis – ne vienintelis koncertas Kristupo vasaros festivalyje, kuriame pasirodė pianistas. Po kelių savaičių jis grįš į Vilnių su Suomijos Saimaa sinfonietta orkestru ir atliks visai kitokią muziką – džiazo improvizacijas.
Kristupo vasaros festivalio organizatoriai sako, kad kasmet ieško įdomių neįprastų atlikėjų. Tarp tokių – fado muzikos dainininkai Telmo Piresas ir Viviane. Vyras moteriškame fado muzikos pasaulyje išsiskiria tradicinės ir modernios muzikos derme. Viviane, prancūzė, užaugusi Portugalijoje, koncertuose į vieną suveria ir portugališkąją, ir prancūziškąją muzikos atlikimo tradicijas.
„Raudoną kryželį reikėtų užsidėti ties rugpjūčio 19 diena, todėl kad pirmą kartą ne tik Lietuvoje, bet ir visame Pabaltijyje išgirsime instrumentą, kuriam daugiau nei 500 metų“, – ragina Kristupo vasaros festivalio direktorė Jurgita Murauskienė.
Lenkų atlikėjas ketverius metus konstravęs vadinamą viola organista instrumentą jau pradėjo koncertinį turą Europoje. Pagal Leonardo da Vinči brėžinius atkurtas instrumentas skamba kaip vargonų, styginių instrumentų ir fortepijono lydinys.