Pirmą kartą Lietuvos šiuolaikinės muzikos istorijoje kompozitorius laimi antrąjį aukso medalį prestižiniame konkurse.
„Džiaugiuosi galėdama pasidalinti šiuo laimėjimu su visais Lietuvoje. Sunku patikėti, kad laimėjau antrą kartą. Būti kompozitore – tai kelias, kuris suteikia kasdienybei daug džiaugsmo“, – sakė Jungtinėje Karalystėje gyvenanti E.Medekšaitė.
„Amithaba“ kūrinys skirtas 8 moterų balsams ir 5 violončelės, kuriame susipina tesktilės audiniai su Indų ragomis.
Egidija Medekšaitė sukūrė unikalią komponavimo metodiką, kurioje pasitelkdama tekstilės audimo principus, kuria muzikines kompozicijas.
Egidijos Medekšaitės kompozicijose kūrybiškai naudojami tekstilės raštai, transformuojami į muziką, bei Indijos klasikinės muzikos įtakos. Jos apskaičiuoti struktūriniai modeliai sukelia hipnotizuojantį ir magišką garso srautą, ir klausytojai lengvai suviliojami kerinčios muzikinės patirties.
Egidijos Medekšaitės sukurtas komponavimo metodas yra individualus bei atitikmenų neturintis reiškinys. Šią metodiką pradėjusi kurti 2006 metais, vėliau susistemino ir apsigynė daktaro disertacijoje Daramo universitete (Jungtinė Karalystė) 2016 metais. Egidija Medekšaitė tapo pirmoji Lietuvos kompozitorė – moteris, kuri įgijo daktaro laipsnį Lietuvos istorijoje.
Jos muzika atspindi individualumą jos pačios kompozicijose. Egidijai Medekšaitei patirtis, žinios ir kūrybiškumas leido jai būti pirmaujančia kompozitore ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje.
Tai įrodo laimėti daugkartiniai presitižiniai apdovanojimai: Aukso medalis – Global Music Awards 2022, Sidarbo medalis – Global Music Awards 2022 ir 2019; Metų kompozitorė 2019 bei Publikos Simpatijos Prizas 2019, George Butterworth Prize 2017, Metų kompozitorė 2016, ir t.t
Kompozitorės Egidijos Medekšaitės muzika skamba žymiausiuose Europos šiuolaikinės muzikos festivaliuose, bei jos įvairių kūrinių atlikimo gausa tik įrodo, kad jos sukurtas individualus komponavimo metodas yra sėkmingas bei unikalus.