Šiuolaikinės muzikos atlikėjus LAT jungia į dinamišką ir nuolatos atsinaujinantį ansamblį, kuris jau ne kartą šalies ir užsienio scenas praturtino įsimintinais naujosios muzikos atlikimais. Šiame koncerte pasirodys atlikėjai Laurynas Lapė (trimitas), Aurimas Jankevičius (trimitas), Andrius Stankevičius (trimitas), Linas Rupšlaukis (trimitas), Vilius Surdokas (trimitas), Indrė Baikštytė (klavišiniai), Jonė Punytė (klavišiniai), Gunda Baranauskaitė (violončelė), Vytenis Gadliauskas (elektronika), T. Hummelas (elektronika).
Atlikėjus subūręs ir koncertui diriguosiantis kompozitorius ir dirigentas V. Baltakas puikiai žinomas ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje – jo paties kūrinys „Sandwriting“ dviem klavišiniams ir elektronikai taip pat skambės šį įsimintiną vakarą. Opusą kompozitorius įgyvendino bendradarbiaudamas su Freiburgo SWR eksperimentine studija. Svarbų vaidmenį kūrinyje, atliepdamas pačią koncerto koncepciją, atlieka kompiuteris, manipuliuojantis iš anksto sukurtais algoritmais: jis reguliuoja muzikinę faktūrą, pridėdamas ar pašalindamas tam tikrus garsus, keisdamas harmoniją ar tembrą, atsižvelgiant į pianisto interpretaciją.
Į koncerto programą įtraukti ir du festivalio „Gaida“ kviestinės kompozitorės Julios Wolfe kūriniai – „My Lips From Speaking“ dviem fortepijonams bei „East Broadway“ žaisliniam pianinui ir garso takeliui. Pirmasis opusas turėtų ypatingai sudominti soul muzikos gerbėjus, mat jį įkvėpė Arethos Franklin dainos „Think“ įžanga. Savo ruožtu, „East Broadway“ tiesiog stulbinančiai derinami įvairiausi ritmai ir faktūros tipai. Ši pjesė buvo sukurta pianistės Margaret Leng Tan užsakymu – ją dienraštis „The New York Times“ yra pavadinęs „žaislinių pianinų karaliene“.
Dar vieną festivalio lietuviškąją premjerą ruošia kompozitorė Egidija Medekšaitė. Jos kūrinyje „BhUtadhAtrI“ penkiems amplifikuotiems trimitams ir elektronikai naudojamos dvi sistemos: pirmosios pagrindą sudaro tankaus audinio pynimas, kuris lemia griežtą ir logišką struktūrą, judant nuo aukščiausio link žemiausio trimito garso; antroji, kuri atspindi audinio faktūrą, yra grindžiama kintančių akordų harmonikomis ir obertonais. Naują kūrinį „Up in the Air“ dviem trimitams, fortepijonui ir elektronikai parašė ir latvių kompozitorius Rolandas Kronlakas. Jame ansamblis interpretuojamas kaip makroinstrumentas, kur instrumentų funkcijos nuolatos keičiasi.
Be abejonės, viena didžiausių vakaro intrigų – kompozitoriaus T. Hummelo naujas kūrinys, kurio atlikime dalyvaus pats kompozitorius ir muzikos inovatorius. Būtent jo du dešimtmečius plėtojamas „virtualus orkestras“ davė pavadinimą visai koncerto programai. Nuo 1996 m. T. Hummelas plėtoja virtualaus orkestro programą, o 2006 m. pasirodė kompiuterinė platforma „conTimbre“, pasaulyje išpopuliarėjusi kaip didžiausias skaitmeninis šiuolaikinio orkestro garsų šaltinis. Specialiai festivaliui „Gaida“ sukurtas „Sadedz!“ violončelei, dviem klavišiniams conTimbre ir penkiems trimitams tyrinėja klasikinius muzikos instrumentus. Skambesio šaltinis yra realūs instrumentai, nors kūrinį galima atlikti ir gyvai, ir elektroniniu būdu.