Kūrinį „Harlem Shake“ Baauer išleido dar 2012-aisiais metais, tačiau prireikė šiek tiek laiko, kad daina netikėtai atrastų kelią į tūkstančių žmonių namus. Dabar ši muzika skamba daugybėje mėgėjiškų vaizdo įrašų, kuriuose žmonės šoka vieni arba su savo draugais. Skaičiuojama, kad internete jau yra daugiau nei 40 000 vaizo klipų su „Harlem Shake“ muzika, o iš viso skaičiuojama, kad kūrinys jų dėka perklausytas daugiau nei 175 mln. kartų
Toks pasisekimas netruko tapti sėkme ir topuose, mat klausytojai susidomėję šia daina siunčiasi ją į savo kompiuterius, o oficialūs JAV topo sudarinėtojai pranešė, jog nuo šiol topui įtakos turės ir „YouTube“ peržiūros. Baauer tapo pirmuoju šios naujovės laimėtoju, mat pasikeitus taisyklėms būtent jis su 103 mln. dainos peržiūrų (per 7 dienas) ir 262 000 parsisiuntimų įsitaisė pirmoje šios savaitės vietoje.
„Tai, kad daina, norėdama patekti į topus, turi būti gerai parduodama, man kiek dvelkia praeitimi,“ teigė „Billboard“ atstovas Bill'as Werde. „Muzikos verslas pradeda suprasti, jog yra daugybė kitų būdu, kaip paversti dainą hitu, o kartu – ir kitų būdu, kaip uždirbti iš dainos, tapusios hitu.“
Baauer pardavimai šoktelėjo ir D. Britanijoje, kur jis užima trečiąją topo vietą.