Pradžioje reikėtų prisipažinti, kad nesu didelis trapo stiliaus mėgėjas. Tačiau nuo to pabėgti negali – XX amžiaus devintajame dešimtmetyje Jungtinėse Valstijose išpopuliarėjęs repo muzikos substilius dabar labai garsiai girdimas. Neaplenkia jis ir Lietuvos kūrėjų – trapo atstovų mūsų šalyje yra pakankamai daug, o tokio stiliaus muzikos perklausos ir milijoninės peržiūros „YouTube“ ir „Spotify“ rodo jo populiarumą. Tik neretai šio stiliaus muzika atrodo kaip kažkoks mažas svetimkūnis, nes tekstuose skamba eilės apie narkotikus.
Tačiau, tai savotiškas muzikinis protestas ir provokacija. O tokie protestai yra labai įdomūs.
„Flying Saucer Gang“, Proflame, West One, Furytto – gerai klausytojams žinomi vardai iš lietuviškojo trapo kiemo. Internetinių repo kovų ir gyvų improvizacinių akistatų, geriau žinomų kaip freestyle'as, gerbėjai turėtų būti įsiminę ir Wite Katt vardą, kuris visada pasižymi nenuspėjamais posūkiais tekstuose ir eksperimentavimu savo kūryboje – jis tai pat yra trapo pasaulio dalis, be to, žada ir naują albumą. Net ir tas pats Erkė, kuris giriamas dėl savo stiprių tekstų ir yra tikras repo atstovas, tokiuose muzikiniuose mūšiuose yra parodęs, kad suskambus atitinkamai muzikai gali įjungti ir trapo pavarą.
Bene garsiausias trapo kūrėjas Lietuvoje OG Version savo kūryboje mėgsta pabrėžti, kad būtent jis „prikėlė kultūrą“. Sunku pasakyti, kiek tame tiesos, nes narstant viso repo tekstus dauguma atlikėjų mėgsta pabrėžti, kad jie yra tikrieji scenos karaliai. Visgi sunku nesutikti, kad OG Version po garsiųjų skyrybų su „Flying Saucer Gang“ parodė, koks yra jo kaip kūrėjo potencialas. Tuomet pasirodęs albumas „Motyvacijos tikslai“ buvo tikrai išskirtinis.
O šį kartą pakalbėkime apie naują Dominyko Ježerio-OG Version albumą „Bilietas į rojų“, kuris muzikos klausytojų ausis pasiekė šį rudenį.