Georgess‘o Bizet įkvėpta, Marijaus Adomaičio (Ten Walls) interpretuota, Justinos Gringytės atliekama, ši arija, pasirodo, turi dar senesnę istoriją...
Pats G.Bizet jos skambesį pasiskolino iš ispanų kompozitoriaus Sebastiáno Yradiero kūrinio „El Arreglito“, savo ruožtu gimusio iš lotynų „folk“ muzikos. Tad iš pradžių prancūzas manė, jog tai – liaudies daina, o vėliau, sužinojęs autorių, natose garbingai nurodė originalų šaltinį. Matyt, kai kurie kūriniai yra tiesiog pasmerkti keistis: atėjo 2016-ieji ir dabar „Habenera“ atgimsta naujojoje „liaudies“ muzikoje – elektronikoje.
„Žinoma, muzika, kurią aš kuriu yra pritaikyta šiandienai, bet pasaulis, kurį aš matau prieš akis, yra senasis. Elektronika – labai platus terminas. Tai tikrai nereiškia, jog opera bus viename, tarkime house, stiliuje. Bus daug new jazz skambesio, nes būtent per džiazo skambesį aš atradau kompromisą su klasika, gal ne konkrečiai per jį, bet su jo niuansais, prieskoniais. Iš esmės mano Karmen yra autentiška, klasikinė, bet Dalia yra režisierė ir ji spręs, kaip tai atrodys scenoje“, – apie savo kurtą operą pasakojo M.Adomaitis ir pagaliau galime susipažinti bent su maža dalimi to, kad visų lauks koncertų salėje „Compensa“.
Beje, paviešinus šį video, viešumoje pasirodė ir elektroninės merginos, besiruošiančios „e-Carmen“ spektakliams. Lyg naujųjų laikų vampyrai jos puolė ieškoti maitinimosi vietų, kol galų gale „pasikrovė“ repeticijoms elektromobilių stotelėje! Panašu, jog sostinėje jau siaučia elektroninis virusas, kurio finalas – jau tuoj pat...