2022 01 10

Prasideda vaikų ir moksleivių konkursas „Dainų dainelė“

Po žiemos atostogų prasideda Lietuvos vaikų ir moksleivių televizijos konkurso „Dainų dainelė“ zoninis etapas, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Dainų dainelės“ filmavimo akimirka
„Dainų dainelės“ filmavimo akimirka / Gretos Skaraitienės / BNS nuotr.

„Dainų dainelė“ – vienas unikaliausių, daugiausiai dalyvių pritraukiančių, ilgametes tradicijas turinčių šalies muzikinių renginių. Nuo 1974 m. kas du metus rengiamas konkursas, į profesionalaus muziko kelią atvedęs ne vieną šiandien žinomą Lietuvos dainininką, organizuojamas jau dvidešimt penktą kartą.

Projekto rengėjai – Švietimo, mokslo ir sporto ministerija bei Lietuvos nacionalinis radijas ir televizija. „Dainų dainelės“ organizacinius darbus atlieka Nacionalinė M.K.Čiurlionio menų mokykla.

Konkurso zoniniai etapai sausio 11 d. 10.00 val. startuoja Vilniaus Balio Dvariono dešimtmetėje muzikos mokykloje (T.Kosciuškos g. 13), kur pasirodys jaunieji Vilniaus miesto dainininkai. Šią savaitę zoniniai etapai vyks taip pat Kaune, Visagine ir Alytuje, kitą savaitę – Šalčininkuose, Mažeikiuose, Utenoje, Klaipėdoje, Tauragėje bei Gargžduose, vėliau – Jonavoje, Kupiškyje, Naujojoje Akmenėje, Panevėžyje, Marijampolėje ir Šiauliuose. Perklausose pasirodys per 400 šalies jaunųjų dainininkų. Laikantis saugumo reikalavimų šie renginiai vyks be žiūrovų.

Zoninio etapo nugalėtojai nuo vasario 20 d. pasirodys prasidėsiančiuose „Dainų dainelės“ televizijos koncertuose. Iš LRT Didžiosios studijos tiesiogiai bus transliuota 12 koncertų.

Laureatų koncertas birželio 12 d. vyks Nacionaliniame operos ir baleto teatre.

Daugiau informacijos rasite čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis