Albumas „Tik Ėjimas“ pristatomas kartu su filmu, kuriame užfiksuotas perklausoje dalyvaujantis Dovydas Bluvšteinas. Apleistame Vilniaus koncertų ir sporto rūmų bare Bluvšteinas peržiūri devynis unikalius dainų paveikslus. Jų kūrimo procesas atkartoja architektų dueto „K.N.A.L.“ audiovizualinį eksperimentą „Rezonansas“, pristatytą tarptautinėje šiuolaikinio meno mugėje „ArtVilnius’17“. Šio kūrybinio proceso metu garsinėmis bangomis sukuriamas paveikslas, regimą pavidalą įgaunantis pasitelkus cianotipijos techniką.
Skirtingų meno krypčių inspiracijas savo veikloje derinantys „Sraigės efekto“ kūrėjai pasakoja, kad būsimo albumo pagrindu tapo eksperimentinis, beveik dviejų valandų trukmės garso takelis legendiniam švedų režisieriaus Benjamino Christenseno nebyliojo kino filmui „Ragana“. Kūrinys vienintelį kartą gyvai pristatytas ankstyvojo kino festivalyje „Pirmoji banga“. Dalis šios improvizacijos, įgarsinusios XX a. pradžios kino klasiką, nugulė ir į albumą „Tik Ėjimas“.
Priešingai nei pirmuosiuose dviejuose albumuose, kuriuose užfiksuoti instrumentinės muzikos ieškojimai, trečiajame albume grupė daugiau dėmesio skiria dainų tekstuose koduojamoms prasmėms. „Albumo pavadinimas gimė iš prasminio žodžių žaismo: „Tik ėjimas“ ir „tikėjimas“. Naujųjų dainų tekstai remiasi tikėjimu kaip psichologine būsena, atsiribojant nuo bet kokių religinių poteksčių – čia tikėjimo ašimi tampa grožis, kuris suteikia visapusišką prasmę ir atsvarą gyvenimo tragizmui. Tikėjimas – tai mūsų santykis su grožiu ir jį supančia nežinomybe“, – pasakoja grupės gitaristas ir vokalistas Kristijonas Nenartavičius.
Grupės nariai pasirinko išleisti trijų spalvų albumo vinilus – atitinkančius viršelio vizualiką: mėlyną, baltą, ir tradicinį juodą. Albumo leidybą iš dalies finansavo AGATA, leidėjas – „Suru Records“.