Transcendentinio „Liturgy“ metalo ir postapokaliptinio „The Body & Dis Fig“ triukšmo jungtuvės Vilniuje

Koncertų organizavimo komanda „Facial Tumour Booking“, pernai nudžiuginusi Lietuvos melomanus gurmaniškais „Godspeed You! Black Emperor”, Chelsea Wolfe ir kitais renginiais, rudens sezonui paruošė ne mažiau įspūdingą programą, rašoma organizatorių pranešime spaudai.
Liturgy
Liturgy / Jessica Hallock nuotr.

Šį penktadienį, rugsėjo 6-tąją, tamsios alternatyvinės muzikos gerbėjų laukia susitikimas su „transcendentinio black metalo“ pranašais „Liturgy“ iš Niujorko, o spalio 6-tąją – su jungtiniu amerikiečių ir Berlyne gyvenančios vokalistės Felicia Chen projektu „The Body & Dis Fig“.

Šešis studijinius albumus įrašę ir šių metų pavasarį minialbumą „Immortal Life II“ išleidę „Liturgy“ nėra įprasta black metalo grupė. Prieš beveik 20 metų startavęs kaip muzikantės ir kompozitorės Haela Ravenna Hunt-Hendrix solo projektas, šiandien „Liturgy“ yra kvartetas, pasižymintis eksperimentiniais, dažnai – ypač disonuojančiais sąskambiais, neįprastais net ir patyrusiems šio muzikos žanro mėgėjams.

Organizatorių nuotr./The Body & Dis Fig
Organizatorių nuotr./The Body & Dis Fig

„Liturgy“ skambesys delikatus ir katartiškas, tačiau kvapą atimantis srautas, kuriame persipina gitaros ir būgnai, pučiamieji ir elektronika, klasikinės ir elektroninės muzikos įtakos ir net hiphopas. Grupės muzika ir estetika kupina filosofijos, misticizmo, numerologijos apraiškų, o pati Hunt-Hendrix žinoma savo manifestu, apibrėžiančiu šią muziką kaip savotišką asmens saviaktualizacijos priemonę. 2015-taisiais įtakingi leidiniai „Spin“ bei „Rolling Stone“ grupės albumą „The Ark Work“ vieningai pripažino geriausiu metų avangardo įrašu. Pernai išleistą pusantros valandos trukmės opusą „93696“ prodiusavo šiemet miręs alternatyvinės muzikos guru Steve'as Albinis.

Rugsėjo 6-tąją Vilniuje, kultūros komplekse „Sodas 2123“ pirmą kartą Lietuvoje pasirodysiančius „Liturgy“ apšildys vietiniai kreivo juodmetalio atstovai „Extravaganza“.

Nežinia, kokios oro sąlygos bus spalio pradžioje, tačiau galima prognozuoti, jog tą vakarą ant Vilniaus nusileis negailestingo triukšmo tornadas „The Body & Dis Fig“.

Sprogstantys Chipo Kingo ir Lee Buffordo dueto „The Body“ ritmai, lyg iš pirmykštės jūros dugno per metalo filtrus keliantys nihilizmo kupinas noise ir drone bangas, jau ne kartą flirtavo su elektronikos ir techno motyvais. „The Body“ derinys su prodiuserės F.Chen alter-ego „Dis Fig“, atsinešančiu klubinės kultūros įkvėptus industrial ir ambient skambesius bei itin sunkų emocinį krūvį, yra pragariškai klampus ir įtraukiantis. „Dis Fig“ vokalas ir industrinės dub pulsacijos savotiškai priešpastatomi „The Body“ garsinei priespaudai.

Šiemet išleistas „The Body & Dis Fig“ albumas „Orchards of a Futile Heaven“ puikiai rezonuoja su pastarojo meto naujienomis ir apgailėtina mūsų pasaulio būkle. F.Chen pagilina nuo 1999-tųjų postapokalipsinėse metalo ir triukšmo liekanose eksperimentuojančių „The Body“ emocijas ir praplečia jų skambesį. „Nesvarbu, ar tai būtų sludge metalas, ar beveik techno pulsas, šio nuostabaus albumo ritmo pojūtis galbūt ir yra ta vilties nata, išsilaikanti net viskam subyrėjus.“ – albumo apžvalgą užbaigia britų dienraštis „The Guardian“.

Spalio 6 d. Vilniuje, „Sodas 2123“ renginių salėje „The Body & Dis Fig“ pasirodymui padės nusiteikti garso menininkų Antano Dombrovskij ir Viliaus Šiaulio projektas „Tiese“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis