Kritikai negaili pagyrų pagrindinėse pasaulio scenoje koncertuojančiai serbų kilmės pianistei T.Stefanovich. Ji apibūdinama kaip „bebaimė, stulbinanti, išskirtinė”, „jos meistriškumas įveikiant techninius iššūkius yra neabejotinas”, o „kiekvieną atliekamą kūrinį paįvairinanti vaizduotė teikia nuolatinio džiaugsmo” („The Guardian”).
Žymi pianistė yra sukaupusi platų repertuarą nuo Johanno Sebastiano Bacho iki šiuolaikinių autorių, tarp kurių ypatingą vietą užėmė garsusis Pierre’as Boulezas, su kuriuo T.Stefanovich bendradarbiavo ne tik kaip su kompozitoriumi, bet ir kaip su dirigentu. „Deutsche Grammophon” 2008 m. išleistas albumas, kuriame pianistė atlieka Bellos Bartóko Koncerto dviem fortepijonams, perkusijai ir orkestrui su Pierre-Laurent’u Aimardu ir London simfoniniu orkestru, diriguojant Pierre’ui Boulezui, buvo nominuotas „Grammy” apdovanojimui.
T.Stefanovich koncertuoja su Londono simfoniniu ir Londono filharmonijos orkestrais, Klyvlando orkestru, Čikago simfoniniu orkestru, Europos kameriniu orkestru, Bambergo simfoniniu orkestru, Bremeno „Kammerphilharmonie Bremen”, Tokijo simfoniniu orkestru, Leipcigo MDR simfoniniu orkestru, Kelno Vakarų Vokietijos simfoniniu orkestru ir kitais orkestrais. Pianistė pasirodymus rengia Tokijo „Suntory” salėje, Londono Karališkojoje Alberto ir „Wigmor” salėse, Barbican centre, Hamburgo Elbės filharmonijoje, Vienos koncertų salėje, Briuselio „Flagey”. T.Stefanovich yra koncertavusi ir Zalcburgo festivalyje, ir „Beethovenfest” festivalyje Bonoje ir daugelyje kitų garsiausių muzikos forumų.
Tarp paskutiniojo koncertinio sezono viršūnių 2019-2020 m. – pasirodymai su Kirillo Petrenkos diriguojamu Izraelio filharmonijos orkestru, Pablo Heras-Casado diriguojamu Bavarijos radijo simfoniniu orkestru bei Londono filharmonijos orkestru, diriguojamu Karl-Heinzo Steffenso.
Didelį dėmesį savo programose T.Stefanovich skiria šiuolaikinės muzikos atlikimui. Ji bendradarbiauja su tokiais kompozitoriais kaip George Benjamin, Hans Abrahamsen, György Kurtág. Vienas įspūdingiausių jos projektų buvo didelis koncertų turas JAV, skirtas Pierre’o Boulezo 90-osioms gimimo metinėms paminėti. T.Stefanovich taip pat rengia edukacinius projektus Londono Barbican centre, Kelno filharmonijoje ir kitur. Ji yra viena iš Portlando tarptautinio fortepijono festivalio „The Clearing” įkūrėjų ir jo kuratorė.
Pianistės diskografija sulaukia apdovanojimų ir kritikos dėmesio. Pavyzdžiui, firmos ECM išleistas G. Kurtágo „Quasi una Fantasia” ir jo dvigubas koncertas, kuriame T.Stefanovich groja su „Asko|Schönberg Ensemble”, violončelininku Jeanu-Guihenu Queyras ir dirigentu Reinbertu de Leeuw, pelnė Edisono apdovanojimą. Puikių įvertinimų sulaukė pianistės solinis albumas, skirtas J.S.Bacho ir B.Bartóko kūriniams. O firmos „Pentatone” išleistame Tamaros soliniame albume „Influences” skamba Ch.Ives’o, B.Bartóko, O.Messiaeno ir J.S.Bacho kūriniai – šis albumas kritikų recenzijose sulaukė neabejotino penkių žvaigždučių įvertinimo.
Ypač glaudus bendradarbiavimas pianistę sieja su žymiaisiais dirigentais Esa-Pekka Salonenu, Vladimiru Jurovskiu ir Susanna Mälkki. O Vilniuje T.Stefanovich koncertuos diriguojant charizmatiškai estų dirigentei Anu Tali, kuri pristatoma kaip viena iš labiausiai intriguojančių dabarties tarptautinės scenos dirigenčių, priklausančių tai naujai menininkų kartai, kuri nuolat siekia šviežio ir kūrybiško požiūrio į muziką. Talentingoji dirigentė Anu Tali laikoma naujosios moterų dirigenčių kartos, stulbinamai įsiveržusios į pasaulio koncertų sales, viena iš lyderių – greta jos šiose pazicijose jau spindi Mirga Gražinytė-Tyla, Giedrė Šlekytė, Elim Chan, Dalia Stasevska, Karina Canellakis.