Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2016 08 23

„What's Next in Music?“ konferencijoje – patarimai, kaip uždirbti iš muzikos kino filmuose

Penktus metus rengiamoje tarptautinėje muzikos industrijos naujovių ir galimybių konferencijoje „What’s Next in Music?“ šiemet itin daug dėmesio bus skiriama muzikos ir kino industrijų bendradarbiavimui bei praktine patirtimi pagrįstiems patarimams, kaip muzikantams uždirbi iš savo kūrinių panaudojimo kino filmuose.
„What's next in music?“ konferencija
„What's next in music?“ konferencija / Organizatorių nuotr.

Pirmąją konferencijos dieną, rugsėjo 2 d., prodiuserinės švedų kompanijos „Music Factory“ atstovas Jean Paul Wall – daugelį metų kuriantis muziką filmams ir reklamoms, savo pranešime papasakos apie kompozitorių kuriančių garso takelius kino ir reklamos industrijai kasdienybę bei darbo subtilumus. Jo patirtis ir patarimai bus neįkainojami visiems kada nors svajojusiems savo kūrybą išgirsti didžiuosiuose kino ekranuose.

Panašią temą, tačiau iš kito požiūrio taško, tęs ir kitas pranešėjas – danų kompanijos „Copenhagen Film Music“ atstovas Nisas Bøgvadas, kurio darbas yra atrinkti muzikos kūrinius, skambėsiančius kino filmuose ar reklamose. 27 metų patirtį muzikos industrijoje turintis, su multiplatininius albumus parduodančiais atlikėjais dirbantis N.Bøgvadas atskleis, kokios muzikos reikia reklamos užsakovams ir kaip patraukti jų dėmesį.

Abu pastaruosius pranešimus užtvirtins diskusija apie muzikos padėtį Lietuvos kine. Diskusijoje dalyvaus ir jau minėti N.Bøgvadas bei J.P. Wallas, taip pat žinomi Lietuvos kino režisieriai ir reklamos specialistai. Diskusijoje jis apžvelgs, kokia muzika paklausiausia Lietuvos reklamos ir kino pasaulyje, taip pat dalyviai sieks rasti atsakymą į klausimą, kaip sėkmingiau Lietuvos muzikantams pristatyti savo kūrybą kino industrijai ir Lietuvoje, ir užsienyje.

Šiemet „What's Next in Music?“ konferencijoje iš viso vyks 11 pranešimų ir diskusijų, kurių metų bus kalbama kaip uždirbti iš koncertų, leidybos, skaitmeninio platinimo, iš įvaizdžio, iš muzikos panaudojimo kino filmuose, eksporto ir pan. Taip apie apie Lietuvos ir užsienio muzikos festivalių tendencijas ir ateitį.

„What's Next in Music“ konferencija tai jungtinis keturius metus vykusio muzikos mainų festivalio „Vilnius Music Week“ ir menų fabriko „Loftas“ organizuotos muzikos konferencijos projektas. Šiemet įvykęs abiejų renginių susijungimas į vieną – neatsitiktinis. Ir festivalio „Vilnius Music Week“, ir konferencijos „What's Next in Music?“ dėmesio centre – jaunos grupės ir muzikos industrijos ateitis.„What's Next in Music?“ konferencija šiais metais vyks rugsėjo 2-3 d., urbanistinio muzikos ir menų festivalio „Loftas Fest“ metu. Ją organizuoja Lietuvos muzikos verslo asociacija, subūrusi Lietuvos muzikos industrijos profesionalus, ir menų fabrikas „Loftas“. „What's Next in Music?“ konferencijoje gali dalyvauti visi ir ji yra nemokama, tačiau būtina dalyvių registracija.

Šiais metais vienintelis urbanistinis muzikos ir menų festivalis Lietuvoje „Loftas Fest“ vyks rugsėjo 2-3 d., menų fabrike „Loftas“, Vilniuje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos