Aisčio Mickevičiaus knygos „Kvepalai“ pristatymas: norėjau sukurti Lietuvos parfumerijos istoriją

Penktadienio vakarą knygyne VAGA (PPC „Ozas“) vyko charizmatiškojo aktoriaus, radijo bei televizijos laidų vedėjo, parfumerio ir rašytojo Aisčio Mickevičiaus knygos „Kvepalai“ pristatymas.
Aisčio Mickevičiaus knygos „Kvepalai“ pristatymas
Aisčio Mickevičiaus knygos „Kvepalai“ pristatymas / VYRI media nuotr.

Autorius pasakojo, kad gerą uoslę kvapams turėjęs jau vaikystėje, dabar – tik tas laikas, kada viskas virtę tikrove – ne tik knygos „Kvepalai“ pasirodymu, bet ir vienintelio Lietuvoje nišinės parfumerijos prekės ženklo „FUMparFUM“ įkūrimu. Autorius sako: „Lietuva neturi parfumerijos šaknų. Norėjau sukurti parfumerijos istoriją“.

„FUMparFUM“ ženklo vadybininkė Edita Vigelytė pridurė: „Šiandien mes turime galimybę prisiliesti prie istorijos, nes turime tiek daug pirmų kartų – pirma knyga lietuviškai apie kvapus, pirmas lietuviškas parfumerijos prekės ženklas... Tai yra Lietuvos parfumerijos pradžia ir mes visi esame to dalis“.

Renginio metu buvo degustuojami pagal paties Aisčio Mickevičiaus formules sukurti kvepalai. Susirinkusius renginio dalyvius ypatingai žavėjo subtilumu bei vasariška gaiva dvelkiantis „Blur“ aromatas, o labiausiai nustebino – sukurtas ką tik nupjautos žolės kvapas. Nors pastaroji formulė nėra skirta kvepintis, tačiau ji simboliškai primena tikrąją kvapų prasmę – kokia uoslė reikšmingas pojūtis, grąžinantis į praeitį ir primenantis mums, kas buvę.

Parfumeris ir rašytojas pripažino, kad teoriškai kvapus gali kurti kiekvienas, kuris treniruoja uoslę bei renka žinias apie kvapus, prigimtimi yra menininkas ir turi daug kantrybės.

Autorius šmaikštavo: „Nuo ko pradėjau? Nuo A ir B, ir C...“. O paklaustas, ką patartų moterims bei merginoms, kurios nori greičiau susirasti antrąją pusę, A.Mickevičius patarė: „Žinokite, kad kiekvienas žmogus turi savo unikalų kvapą, tačiau jei norite dėmesį atkreipti parfumerija – rinkitės jazminą!“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis