Tačiau G.Puccini pavyko geriausiai – su pašėlusia itališka aistra – nutapyti ištroškusios meilės, turtų ir kitų gyvenimo džiaugsmų fatališkosios Manon paveikslą. „Bohemiečių“ pranešime spaudai teigiama, kad ji buvo viena iš tų moterų, kurioms neatsispiria vyrai, o ji ėmė pinigus už meilę, nes ja netikėjo ir galvojo, kad grožis ir žavesys padės išsisukti. Mat Manon ramia sąžine gyveno dėl meilės ir prabangos su dviem skirtingais vyrais, nė vienam jų neįsipareigodama ir galiausiai yra žiauriai nubaudžiama – jos laukė pažeminimas, kalėjimas, tremtis.
„Nepaprastai smagu po penkerių metų pertraukos, pastačius „Bohemą“, vėl grįžti prie G.Puccini, -- džiaugėsi „bohemiečių“ įkvėpėja ir režisierė Dalia Ibehauptaitė. – “Manon Lesko” aistringas ir labai kartus šedevras, be užglaistymų. Manon legendinė asmenybė, ir pati opera labai populiari, bet dar nematyta Lietuvoje, taigi semsimės naujos muzikinės patirties“.
Šiuo metu tarp Vokietijos, Austrijos ir Lietuvos migruojanti A.Grigorian semiasi įkvėpimo Manon vaidmeniui ne tik iš jausmingos G.Puccini partitūros, bet ir iš legendinio romano.
Su „Manon Lesko“ pirmą kartą savo karjeroje susidurs ir nuolatinis „bohemiečių“ bendražygis, dirigentas Gintaras Rinkevičius. „Manęs bei viso spektaklio kūrėjų kolektyvo laukia didžiulis darbas, nes imtis tokių didelių projektų darosi vis sudėtingiau“, – pripažino maestro.
G.Rinkevičius siejo ypač didelius lūkesčius su pagrindiniais operos solistais: Manon dainuosiančia Asmik Grigorian (šį vaidmenį taip pat rengs Sandra Janušaitė) ir jos mylimąjį De Grijė – Vaidu Vyšniausku. „Šiai operai reikia labai stiprių tenoro ir soprano“, – pabrėžė maestro.
Šiuo metu tarp Vokietijos, Austrijos ir Lietuvos migruojanti A.Grigorian semiasi įkvėpimo Manon vaidmeniui ne tik iš jausmingos G.Puccini partitūros, bet ir iš legendinio romano.
V.Vyšniauskas su jauduliu laukia premjeros ir dėl savo debiuto „bohemiečių“ spektaklyje. „Aš pirmą kartą rengsiu premjerą su šia trupe ir D.Ibelhauptaite – bus smalsu ir atsakinga įsilieti į tokią šaunią kompaniją“, – sakė V.Vyšniauskas, iki šiol dalyvavęs tik „bohemiečių“ koncertuose.
Manon brolio Lesko vaidmenį operoje kurs Laimonas Pautienius ir Dainius Stumbras, turtuolio Gerontės – Egidijus Dauskurdis ir Tadas Girininkas, studento Edmondo – Audrius Rubežius.
Mėgstanti savaip interpretuoti klasiką D.Ibelhauptaitė žada publikai staigmenų ir šįkart. XVIII amžiaus istoriją ji perkels į 1910-1914 metus, dekadentišką, naujovių ištroškusį Paryžių.
„Nesinorėjo paskęsti krinolinuose ir perukuose pasakojant apie laisvos dvasios, fatališkos moters likimą“, – aiškino savo sprendimą režisierė. Spektaklio epochos pasirinkima nepaprastai džiaugsmingai sutiko kostiumų dailininkas Juozas Statkevičius, jau seniai svajojęs įkūnyti savo fantazijas ankstyvojo „Art deco“ stiliumi. „Manon Lesko“ kostiumai leis kūrėjui pirmą kartą išbandyti šią stilistiką.
Išradingumu žada nustebinti ir dar vienas senas „bohemiečių“ bičiulis – britų scenografas Dickas Birdas. Jis atskleidė premjeros proga naujų Kongresų rūmų erdvės galimybes ir ketina jas įprasminti savo dekoracijose.