Jis taip pat patenka ir į pasaulio motakrobatų elitą. Vilnietis įvairiose varžybose pradėjo dalyvauti nuo šešiolikos, 2012 m. tapo Europos čempionu, vėliau laimėjo daugybę kitų tarptautinių turnyrų ir tapo „Red Bull“ atletu. Vienas geriausių pasaulio motoakrobatų atsakė į kelis klausimus besiruošdamas savo pasirodymui „Comic Con Baltics“.
– Pradedame nuo klasikos – kaip viskas prasidėjo?
– Prasidėjo viskas 1994 metais, kai per savo 5-ąjį gimtadienį gavau pirmajį šalmą. Nuo tada kieme ne tik žaisdavau krepšinį ar futbolą, bet ir kiekvieną vakarą praleisdavau po keletą valandų ant savo dviračio. Vėliau, sulaukęs dešimties, gavau pirmąjį motorolerį ir viskas pasikeitė – supratau, kas yra mano tikroji aistra. Negaliu atsidžiaugti tuo, kad tai tapo mano darbu.
– Ką patartum tiems, kurie nori, kad motoakrobatika taptų ir jų darbu?
– Jauniesiems motokarobatams siūlyčiau pradėti nuo motorolerio arba maža tūrio bėginio motociklo ir labai kruopščiai juos paruošti kiekvienai treniruotei. Taip pat reikėtų labai, labai, labai daug treniruotis – būtinai su visomis apsaugomis, nuo galvos iki kojų. Ne pačioj paskutinėj vietoj yra ir legali, uždara bei saugi vieta raidinimui.
– Arai, kodėl tiek daug dirbi užsienyje?
– Tiek daug dirbu užsienyje todėl, jog didieji motorsporto renginiai kurie pritraukia virš 20 000 žiūrovų, tokie kaip „Formulės 1” ar „MotoGP“ lenktynės vyksta tik už tėvynės ribų. Taipogi motosporto kultūra vakaruose daug labiau išsivysčiusi ir pažengusi į priekį. Svetur susilaukiu ir daugiau palaikymo iš žiūrovų, ir daugiau dėmesio iš žiniasklaidos, rėmėjų bei renginių organizatorių.
– Sako, rask mylimą darbą ir nereikės dirbti visą gyvenimą. Kaip ten yra iš tikrųjų?
– Yra tiesos, tačiau ne dėl viso gyvenimo – sportininko karjera nėra amžina ir jai pasibaigus norėčiau atrasti kitą mylimą darbą, kuriuo galėčiau mėgautis. Bet šiuo gyvenimo periodu esu be galo laimingas ir atsidavęs savo sportui visais 100 procentų. Norėčiau, kad visi galėtų gyventi ir dirbti ką mylį, tai yra didžiausia dovana.
– Kaip atrodo tavo paskutinė diena prieš svarbias rungtynes?
– Stengiuosi nieko kardinaliai nekeisti ir gyventi lyg tai būtų įprasta diena. Stresas kūnui bei protui gali iššaukti prastus rezultatus.
– O tai kaip atrodo įprasta tavo diena?
– Vasarą mano diena prasideda nuo rytinio vaisių kokteilio, tada vyksta jėgos treniruotė, pietūs, raidinimo treniruotė, o po šios – vakarienė bei naktinis poilsis. Žiemą taip pat, tik daugiau jėgos bei kardio treniruočių ir daugiau laiko praleidžiu „Jet Motors“ dirbtuvėse planuodamas naujus motociklo patobulinimus. Aišku, kai yra tinkamas oras, visad važiuoju paraidint į aikštelę, o jei tokio nėra, neiškentęs keliauju ten, kur yra.
– Kaip atrodo tavo kita diena po svarbių rungtynių?
– Dažniausiai keliauju toliau, į mikroautobusą susikrovęs visus savo plieninius žirgus. Arba su bendraminčiais liekame varžybų vietoje ir toliau raidinam.
– Papasakok apie savo vardo taurę?
– Nuo 2013 iki 2015 metų organizavau motoakrobatikos varžybas „Aras freestyle“ taurei laimėti, kuriose dalyvavo Lietuvos bei pabaltijo sportininkai. 2016 metais padedamas „Red Bull“ startavau su nauju pavadinimu „Aras Challenge Stunt Art“ – pavyko pritraukti sportininkų iš daugiau nei 8 šalių, o taip pat turėjome garbės į teisėjų suolą priimti patį Chris Pfeiffer. 2017 m. varžybos nevyko, nes 6 mėnesius keliavau ture po Europą ir dalį Afrikos. Tikiuosi, kad 2018-aisiais vėl pavyks grįžti su renginiu ir taip tęsti motosporto populiarinimą Lietuvoje.
– Ką veiksi, kai nebebūsi motoakrobatas?
– Vis galvoju, ką gi iš tikrųjų galėčiau mylėti taip, kaip motoakrobatiką – kad norėtųsi atiduoti visą save, – bet dar nesugalvojau. Tačiau tikrai žinau, ką pirma nuveiksiu baigęs karjerą – mažiausiai metus keliausiu aplink pasaulį. Tik dar nežinau ar motociklu, ar ne.
Aro Gibiežos pasirodymas „Comic Con Baltics“ vyks abi renginio dienas. Šeštadienį jis pasirodys 14 val., o sekmadienį – 11.30 val. Paskubėkite įsigyti bilietus „Tiketoje“ ir būti išskirtiniai šio įvykio liudininkai!
Daugiau informacijos apie renginį ir programą - čia.