Diskusija „Kaip kūrybiškumas gali tapti pajamų šaltiniu?“

Kūrybinė veikla – ne tik galimybė išreikšti save, kurti vertę visuomenės kultūriniam, socialiniam ir ekonominiam gyvenimui, bet ir reikšmingas pajamų šaltinis.
Diskusija „Kaip kūrybiškumas gali tapti pajamų šaltiniu?“
Diskusija „Kaip kūrybiškumas gali tapti pajamų šaltiniu?“ / Partnerių nuotr.

Kaip kūrėjams savo kūrybą paversti pajamų šaltiniu? Kokius pirmuosius žingsnius patartina žengti pradedantiesiems kūrėjams? Ko turėtų nepamiršti jau įgudę ir pripažinti kūrėjai?

Apie tai ir dar daugiau – birželio 28 d. 15.00 val. vyksiančioje nuotolinėje diskusijoje „Kaip kūrybiškumas gali tapti pajamų šaltiniu?“.

Diskusijoje dalyvaus ir savo įžvalgomis bei praktiniais patarimais dalinsis Lietuvos kūrėjai, komunikacijos ir rinkodaros specialistai bei kiti kultūros ir kūrybinių industrijų sektoriaus atstovai:

  1. Tadas Černiauskas – menininkas, fotografas, architektas, šiuolaikinio meno instaliacijų ir projektų kūrėjas, dar geriau žinomas kaip Tadao Cern.

  2. Akvilė Magicdustė – menininkė, iliustratorė.

  3. Stefanija Jokštytė – kūrybininkė, reklamos ir komunikacijos specialistė.

  4. Irutė Tumaitė – idėjų ir kūrybos agentūros „Salto“ vadovė.

Diskusiją moderuos Ūla Ambrasaitė – leidyklos „Lapas“ įkūrėja ir vadovė, leidėja, redaktorė.

Renginio trukmė – 1,5 val.

Transliacijos pradžia – 2023 m. birželio 28 d., 15.00 val.

Diskusija filmuojama Lietuvos nacionalinio muziejaus Istorijų namuose.

Daugiau informacijos apie kultūros ir kūrybinių industrijų sektorių bei jo vystymą rasite ČIA.

Renginio organizatoriai – Kultūros ministerija

Projektą finansuoja Europos socialinis fondas

Publikacija finansuojama Europos socialinio fondo finansuojamo veiksmų programos 12 prioriteto „Techninė parama, skirta informuoti apie veiksmų programą ir jai vertinti“ ir Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšomis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis