Baltijos trienalė pirmąkart buvo surengta 1979 m. kaip nonkonformizmo dvasioje kuriančių jaunųjų Baltijos šalių menininkų paroda. Šiemet jau 14-ą kartą vykstančioje parodoje dėmesys sutelktas ties Centrine bei Rytų Europa ir pristatomi virš 80-ies menininkų darbai. Parodos pavadinimas „Nesibaigiančios kovos“, nurodo į regionui būdingus staigius pokyčius ir pertvarkas, čia dažnai susiduria itin skirtingi požiūriai į ideologines, ekologines ir ekonomines problemas. Tris mėnesius skirtingose meno erdvėse veikusi paroda užsidaro rugsėjo 5 dieną.
Likus savaitei iki oficialaus 14-osios Baltijos trienalės uždarymo, parodos organizatoriai kviečia specialiame renginyje daugiau sužinoti apie trienalės istoriją, diskutuoti paroda keliamais klausimais, stebėti specialiai parodai sukurtus menininkų performansus ir pašokti muzikinių pasirodymu metu.
Renginys prasidės prisiminimų apie pirmąją Baltijos trienalę 1979 m. popiete – Lietuvos dailininkų sąjungos nariai pasidalins prisiminimais apie šią parodą. Programą pratęs meno istorikės ir kuratorės Joannos Zielińskos paskaita apie queer institucijų potencialą. Ją seks Edvino Grinkevičiaus, Agnės Jokšės, Laimos Kreivytės ir Karolio Radziszewskio pranešimai ir diskusija apie jų menines queer praktikas.
Pirmąją renginių dalį Šiuolaikinio meno centre užbaigs menininkų Anios Nowak ir Antano Lučiūno performansai. Naktinė renginio dalis persikels į muzikos renginių erdvę „Empty Brain Resort“ kur 22 val. vyks Edvino Grinkevičiaus/Querelle kabareto performansas ir gyvas dueto „Liudmila“ (Milda Januševičiūtė ir Miša Skalskis) muzikinis pasirodymas.