Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Dizainėrės A.Norkutės „Tabletė“ ir „7 mirtinos nuodėmės“ muzikaliai iliustruotos „BrassBastardz Sintezatoriumo“

„7 mirtinos nuodėmės“ buvo populiarus viduramžių misterijų objektas. Žinoma, šiuokart misterijos nieko dėtos. Vargiai rastume paralelių tarp Aušros Norkutės nuodėmių išklotinės (fotografė Oksana Točickaja) ir senovinių vaidinimų, ši fotosesija labai šiuolaikiška.
Fotosesija
Fotosesija / „Fotelier“ nuotr.

Tačiau iš kitos pusės, karnavalinis momentas Norkutei praverčia. Kad žmonių nusidėjimai neįgautų dokumentinio pavidalo, autorė pasirenka abstrahuotą personažą: visa nuodėmių našta tenka Tabletei. Katalikybės įspėjimas apie sielos mirtį šios didžiagalvės negąsdina; negalima prarasti to, ko nėra, teigiama pranešime spaudai.

Tai fotosesija, kurioje materija svarbiau už idėją. Moralizavimu čia nė iš tolo nekvepia: nuodėmės varstomos lengvabūdiškai, žaidžiant, kikenant. Kadangi nuotraukos neatsiejamos nuo kostiumų dizaino, tradicinį prasižengimų sąrašą (godumą, puikybę, apsirijimą, etc.) papildo tai, ko krikščionybė nenumatė – ironiškasis ir snobiškasis mados aspektai. Fotosesijos originalumą lemia jos eklektinė sandara: realybės, siurrealizmo ir grotesko samplaika.

Fotosesija įdomi dar vienu požiūriu – joje užfiksuoti kostiumai turi istoriją. „Tabletės“ suknelės dalyvavo grupės „Brassbastardz“ koncertuose – jos suteikdavo žaismingumo, pasakiško misticizmo ir jau minėtojo siurrealizmo.

Dizaino savaitgalyje gegužės 21 dieną 21 valandą BrassBastardz Sintezatoriumas įpūs gyvybės „7 mirtinų nuodemių“ paveikslų–nuotraukų išklotinei ir pačiam „Tabletės“ personažui.

 
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?