Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

I.Simonaitytės bibliotekoje – pirmoji aromatų paroda

Kovo 14 d. (penktadienį) 17 val. I. Simonaitytės bibliotekos Gerlacho palėpėje vyks kvapų kūrėjo Aisčio Mickevičiaus ir menininkų grupės PHp Creative Lab. parodos „Kvapai > Kelionės > Įkvėpimai“ pristatymas. Tai – pirmoji Klaipėdoje paroda, kurioje bus eksponuojami ir degustuojami „Aromatai“.
Aistis Mickevičius
Aistis Mickevičius / Lukas Balandis / BNS nuotr.

„...Kas yra kvapas ? Kvapas yra kelionė. Jūsų minčių kelionė praeities labirintais. Jūsų prisiminimai, patirtys, matyti veidai, emocijos  – viskas per vieną mirksnį gali sugrįžti šnervėms užuodus efemerišką kvapo niuansą...“ – teigia aromatų kūrėjas Aistis Mickevičius.

Renginio metu  kvapų kūrėjas Aistis Mickevičius surengs  POP UP Perfumes Bar – improvizuotas individualių kvepalų kūrimo dirbtuvės. Tai unikali galimybė užsukti į momentinį kvepalų „barą“ ir, parfumeriui padedant, susimaišyti išskirtinį, vienetinį aromatą – savo asmeninius kvepalus.   Investicija į parfumerijos pradžiamokslio žinias ir gaminį (50 ml. eau de parfum)  – 250 Lt.

Norintys dalyvauti dirbtuvėse prašomi registruotis tel.: 861579525, Edita Vigelytė, FUMparFUM atstovė Vakarų Lietuvoje.

FUMparFUM yra pirmasis lietuviškas autorinės nišinės parfumerijos prekės ženklas, kurio kūrėjas – Aistis Mickevičius, Lietuvoje žinomas menininkas, aktorius ir radijo laidų vedėjas. Prieš keletą metų susidomėjęs kvepalų kūrimu, pirmuosius penkerius FUMparFUM aromatus iš „Fresh, Natural & Handmade“ kolekcijos pristatė visuomenei 2011 m. pabaigoje.

Visi FUMparFUM aromatai yra  riboto tiražo, pagaminti rankomis iš aukščiausios kokybės natūralių ir sintetinių esencijų, laikantis tarptautinių IFRA reikalavimų, FUMparFUM laboratorijoje Vilniuje. Unikalus FUMparFUM stilius – senųjų Europos kvepalų maišymo tradicijų ir originalaus požiūrio į aromatus derinys. Visi šio prekinio ženklo aromatai – tai maži kvapų skečai, meninės vaizduotės išraiška.

Naujoji FUMparFUM kolekcija „Theatre Perfumes“ pasirodė 2014 m. pradžioje. Kolekcijoje penki rafinuoti, rankų darbo, labai riboto tiražo aromatai, kuriuos įkvėpė teatras, kaip reiškinys.

„Tai yra labai artistiška kvapų kolekcija. Gal teatras ir nėra nauja tema parfumerijoje, bet ši tema mane lydi visą laiką. Mano pirmoji profesija yra aktorius. Aš žinau, kaip kvepia spektakliai. Aš žinau, kaip kvepia teatro pastatai, aktorių kostiumai, dekoracijos, grimo kambariai, scenos uždanga... Visa tai įkvepia. “ – sako Aistis Mickevičius, aktorius ir parfumeris.

Aistis Mickevičius, kuria ne tik komercinius kvepalus, bet ir kvepiančias menines instaliacijas. Anot Aisčio Mickevičiaus, kuriant aromatus, jam labai svarbūs vaizdiniai. Šiuo atveju įkvėpimo šaltiniu tapo kelionės, kaip vaizdų, garsų ir pojūčių visuma. Nes „kelionės kvepia ir kelionės įkvepia“. Tinkamai parinktas, kvapas tampa kelionės atributu, galinčiu akimirksniu grąžinti prisiminimų vingriais į konkrečią vietą, laiką, ar emociją. Kvapas kaip laiko mašina. Parodoje eksponuojamas kelionių nuotraukas, prisiminimų koliažus papildo intuityviai sukomponuotos kvapų esencijos, pridedančios papildomą pažinimo lygmenį. Renginio metu klaipėdiečiai turės galimybę pažinti įvairias parfumerijoje naudojmas kvapiąsias esencijas, iš autoriaus išgirsti autorinių aromatų sukūrimo istorijas.

Paroda bibliotekoje eksponuojama iki balandžio 4 dienos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos