J.Geacone-Cruz: pamirškite eksportą į Japoniją, kol nepraleidote čia bent kelių savaičių

Kitą penktadienį startuosiančioje „Made in Japan” konferencijoje žiniomis apie Japonijos dizaino ir verslo rinką dalinsis dvidešimt Japonijos – Baltijos kūrybinių industrijų ir verslo lyderių, tarp kurių – ir įspūdinga mados pasaulio asmenybė Jennifer Geacone-Cruz.
 Jennifer Geacone-Cruz
Jennifer Geacone-Cruz / Organizatorių nuotr.

Jennifer beveik dešimtmetį dirbo prestižinio mados leidinio „Harper`s Bazaar Japan” bei laisvalaikio leidinio „Time Out Tokyo” redaktore. Šiuo metu ekspertė konsultuoja mados verslo startup`us bei patyrusias kompanijas, žengiant pirmuosius žingsnius Japonijos rinkoje ir teigia, kad pirmiausia verslo santykiai Japonijoje yra paremti asmeniškumu ir betarpišku dėmesiu.

„Turbūt nebereikia kartoti, kiek daug kantrybės reikia siekiant sėkmingai vystyti užsienio prekės ženklą Japonijoje. Mano pozicija Tokijuje dar vadinama „madoguchi” – pažodžiui išvertus, tai reiškia žmogų, kuris „atveria langus”, vystant verslą, ir sandorių metu sėdi tarp abiejų pusių atstovų, dalyvauja derybose.

Japonai jokiu atveju nepradės dirbti ir nepatikės užsienio šalių mados prekės ženklais, kol šių atstovai keletą kartų asmeniškai neatvyks į Japoniją ir neįrodys, kad gali padaryti viską dėl ilgalaikio partnerio”, – pasakoja Japonijoje „madoguchi” vadinama mados verslo konsultantė Jennifer Geacone-Cruz.

Pasak J.Geacone-Cruz, dėmesio svarbą iliustruoja ir Japonijoje įsitvirtinusio prekės ženklo „Paul Smith” sėkmės istorija.

Dar 1980-aisiais pradėję eksportą į Japoniją jie tapo vienu iš nedaugelio egzotiškoje rinkoje šaknis įleidusių pasaulinių mados vardų. Pasak kūrėjų, vienintelis būdas plėtoti verslą Tekančios saulės šalyje, yra keliskart per metus reguliariai lankytis Japonijoje ir daug bendrauti.

Be leidinių redaktorės ir mados verslo konsultantės pareigų Jennifer taip pat turi keletą egzotiškų užsiėmimų. Mados konsultantė baigė japoniškojo kimono mokyklą, turi sertifikuotą kimono diplomą, o laisvalaikiu stilizuoja šiuos tradicinius japoniškus drabužius. Ne mažiau egzotiška ir tai, jog J.G.Cruz laisvalaikiu piešia japoniškus komiksus ir kuria poeziją.

J.G.Cruz ir kitų kūrybinių industrijų lyderių lietuviai bus kviečiami paklausyti pirmą kartą organizuojamos Japonijos – Baltijos dizaino savaitės „Made in Japan“ konferencijos dalyje.

Konferencija vyks spalio 23-24 dienomis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų