„Jaunieji liūtai“: reklamos konkurse ieškos būdų, kaip kovoti su emociniais sunkumais

Kaip išjudinti aukoti nepratusį jaunimą ir kartu aktyviau kovoti su emociniais sunkumais? Į šiuos klausimus atsakymo ieško šių metų kūrybinio konkurso „Jaunieji liūtai“ dalyviai.
Kūrybinis konkursas „Jaunieji liūtai“
Kūrybinis konkursas „Jaunieji liūtai“ / Projekto partnerio nuotr.

27 konkurso dalyvių poros iš Lietuvos reklamos, medijų ir skaitmeninių agentūrų siekia sukurti skaitmeninę kampaniją, skatinančią jaunimą aukoti „Jaunimo linijai“ paprastai ir patogiai – per apsipirkimui telefonu skirtą programėlę „MoQ“.

Kartu konkurso dalyviai varžosi dėl pagrindinio prizo – teisės atstovauti Lietuvai tarptautiniame „Jaunųjų liūtų“ konkurse, vykstančiame „Kanų liūtų“ festivalio metu.

Opi problema – emociniai sunkumai

Konkurso užduotį šiemet formuoja „Jaunimo linija“ ir trijų mobiliojo ryšio operatorių plėtojama programėlė „MoQ“.

Nors savižudybių skaičius Lietuvoje pamažu mažėja, emociniai sutrikimai išlieka opia problema. „Jaunimo linijos“ atlikto tyrimo duomenimis, 70 proc. jaunuolių susiduria su emociniais sunkumais, tokiais kaip nepasitenkimas savimi, pyktis, liūdesys, nerimas. Atsiverti kitiems trukdo nenoras apkrauti kitų savo problemomis, netikėjimas, kad kažkam rūpi ir savo jausmų nesupratimas.

„Jaunimo linija“ yra viena didžiausių Lietuvoje veikiančių nemokamos emocinės paramos tarnybų. Joje dirba apie 350 savanorių, kasdien padedančių šimtams emocinės paramos prašančių žmonių. Per metus „Jaunimo linija“ atsiliepia į 43 000 skambučių, atsako į 1100 elektroninių laiškų ir 2200 internetinių pokalbių.

„Papildomai pritrauktos lėšos „Jaunimo linija“ leistų plėsti pokalbių internetu funkciją – vis labiau populiarėjantį pagalbos būdą greta pokalbių telefonu ir elektroninių laiškų. Šiuo metu „Jaunimo linija“ palaiko 2 pokalbių internetu linijas, tačiau sugeba patenkinti tik 50 % esamo pokalbių internetu poreikio“, – komentuoja „Jaunimo linijos“ komunikacijos vadovė Rita Stanelytė.

Kaip paskatinti jaunimą aukoti?

Konkurso tikslas – sukurti kampaniją, kuri paskatintų aukoti „Jaunimo linijai“ paprastai ir patogiai.

Pasak „MoQ“ rinkodaros vadovo Tomo Nemuros, užduoties pagrindinis iššūkis – tikslinė grupė.

„Dėmesio koncentracija šiandien labai trumpa, o kelias nuo pamatytos reklamos iki paramos skyrimo ilgas. „MoQ“ įsitraukimas į pagalbos jaunimui projektą sutrumpina šį kelią ir leidžia vartotojams prisidėti prie paramos spontaniškai. Įsivaizduokite: pamatėte „Jaunimo linijos“ reklamą, sujaudino, nuskenavote QR kodą ir skyrėte paramą. Kelios sekundės ir viskas – jūsų parama įskaityta „Jaunimo linijos“ sąskaitoje“, – įsitikinęs T.Nemura.

„Su „MoQ“ pinigų perlaidos vyksta nuolatos – 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę, taip pat savaitgaliais ir švenčių dienomis. Lygiai kaip ir „Jaunimo linijoje“, kur pokalbiai vyksta 24/7“, – priduria T.Nemura.

Projekto partnerio nuotr./Kūrybinis konkursas „Jaunieji liūtai“
Projekto partnerio nuotr./Kūrybinis konkursas „Jaunieji liūtai“

Atstovaus Lietuvai Kanuose

„Jaunųjų liūtų“ konkursas tradiciškai tampa platforma kalbėti apie aktualias socialines problemas ir ieškoti jiems priešnuodžių – sprendimų, kurie yra inovatyvūs, netikėti, stebinantys.

O kartu šis konkursas – ir platforma auginti Lietuvos reklamos talentus bei suteikti jiems galimybę pasivaržyti aukščiausioje kūrybiškumo lygoje – atstovauti Lietuvai tarptautiniame „Jaunųjų liūtų“ konkurse Kanuose“, – sako Gabrielė Burbienė, „Kanų liūtų“ kūrybiškumo festivalio atstovė Lietuvoje.

Teisę atstovauti Lietuvai „Jaunųjų liūtų“ konkurse Kanuose iškovos pirmąją vietą nacionaliniame konkurse laimėjusi dalyvių pora. Užduočiai atlikti komandos turi vieną parą.

Kūrybinių komandų idėjas vertins ir nugalėtojų porą išrinks penkių narių komisija: komunikacijos agentūrų įkūrėjas ir kūrybingumo dėstytojas Tomas Ramanauskas, reklamos kūrybininkė ir bronzinio „Kanų liūto“ laimėtoja Stefanija Jokštytė, „MoQ“ rinkodaros vadovas Tomas Nemura, „Jaunimo linijos“ komunikacijos vadovė Rita Stanelytė ir agentūros „Socialus marketingas“ vadovas Arijus Žakas.

Šiemet konkurso atrankoje dalyvauja iš viso 27 dalyvių poros iš kūrybinių reklamos ir media agentūrų: „Milk“, „McCann Vilnius“, „Love“, „ New! Agency“, „SuperYou“, „Fabula“, „Adell Taivas Ogilvy“, „ALL CAPS“, „CLINIC 212“, „IDEA Vilnius“, „DDB Vilnius“, „Inspired UM“, „Godspeed Branding“, „Autoriai“, „Hungry Scout“, „HAVAS Lithuania“, „Indiana.lt“, „Imagine“, „FAST FOCUS“, „Dept“, „Ductus Exemplo“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų