Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Juvelyrė Jurga Lago: „Į sceną šiemet grįžta geltonas auksas“

Savaitgalį Vilniaus senamiestyje praūžęs naktinio apsipirkimo renginys „Shopping Night Out“ išjudino ne tik stilingus miestelėnus, bet ir sostinės žymiausius amatininkus. Garsi Lietuvos juvelyrė Jurga Lago teigia, kad tokios iniciatyvos labai reikalingos.
Jurga Lago
Jurga Lago / Asm. arch. nuotr.
Temos: 1 Jurga Lago

„Be abejonės, tokie renginiai būtini ir ne tik Vilniuje. Jie atgaivina vakarines senamiesčio gatves, sujungia mus su pasauliu, suteikia progą apsidairyti po miestą, susitikti draugus, „užmesti akį“ į madą“, – teigia žinoma menininkė.

Pasak Jurgos, šiandien pasaulis yra labai mažas, tad mūsų kraštą ir saikingą skandinavišką papuošalų stilių mėgstantį lietuvį pasiekia visos juvelyrikos mados tendencijos. „Viską mes žinome, matome, bei patys daug keliaujame ir ieškome informacijos, tik Lietuva gal tradiciškai kiek atsilieka“ – prasitaria papuošalų gamintoja.

Išskirtinių darbų meistrė pabrėžia, kad juvelyrikoje tendencijos nėra tokios akivaizdžios, kaip kitose mados srityse. Pasak Jurgos Lago, medžiagos yra brangios, o madų aklai nesivaikoma.

„Šiemet į sceną grįžta geltonasis auksas“, – ryškiausią juvelyriškos tendenciją išduoda kūrėja.

Savo pomėgį ir darbą suderinusios juvelyrės papuošalai išsiskiria savo istorija.

„Kiekvienas mano darbas nėra tiesiog stilingas, simpatiškas gaminukas. Tai stiprus simbolis, jis turi istoriją, o tai jį padaro unikaliu, suteikia išliekamąją vertą ir leidžia išsiskirti iš minios”“, – sako Jurga. Savo darbu besidžiaugianti moteris svajoja tik šiek tiek daugiau laiko skirti piešimui.

„Norėčiau tiesiog daugiau piešti, juk tikroji mano profesija yra grynoji grafika“, – svajoja menininkė.

Po žiemos miego vilniečius bei žymiausius mados ir stiliaus kūrėjus išjudinęs „Shopping Night Out“ renginys pateikė iš tiesų nemažai staigmenų svečiams. Mados nakties startas paskelbtas specialiai vyrams skirtoje „pop-up“ parduotuvėje. Joje galima buvo išvysti daug žinomų ir madai neabejingų žmonių. Stilingi miestiečiai rinkosi apžiūrėti išskirtinių darbų ir siūlomų parduotuvėlių programų.

Naujausios mados tendencijos, kvapai, vaišės ir viliojantys pasiūlymai neleido miestui užmigti iki pat vidurnakčio ir ilgiau. Nespėję vasaros stiliumi pasirūpinti gyvai, mados gurmanai persikėlė į internetines parduotuves, kurios savo pasiūlymais „Shopping Night Out“ svečius lepino dar visą savaitgalį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?