Kaune prasideda 14-oji šiuolaikinio meno bienalė „Artumo geografija“

Penktadienį Kaune prasideda 14-oji šiuolaikinio meno bienalė „Artumo geografija“.
Bienalės atidarymo akimirkos
2019 m. Kauno bienalė / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Anot organizatorių, tai didžiausias šiuolaikinio meno festivalis Lietuvoje.

Paskutinį vasaros savaitgalį įvairiose miesto vietose vyks parodų atidarymai, menininkų performansai, koncertas, susitikimai su įvairių šalių menininkais ir kiti renginiai, tyrinėjantys jungtis tarp Afrikos ir Europos.

„Taip du mėnesius truksianti Kauno bienalė pradės daug stipresnio nei tik estetinio poveikio paieškas ir kvies pažinti tarptautinio solidarumo, pasipriešinimo ir atsparumo istorijas iš posovietinio ir pokolonialistinio pasaulio, kurios tampa ypač svarbios šiais laikais, kai pasaulis, kokį mes pažįstame, vėl patiria didelius pokyčius“, – teigiama pranešime.

14-oji Kauno bienalė šiais metais pristato jungtinę parodą „Artumo geografija“, ją įgyvendina kartu su 14-uoju Latvijos šiuolaikinio meno festivaliu „Survival Kit“.

Parodai suburta apie 50 menininkų ir jų kolektyvų iš trijų žemynų: Europos, Afrikos ir Šiaurės Amerikos. Ji bus eksponuojama keturiose vietose – Kauno centriniame pašte, Kauno tvirtovės parko kultūros erdvėje P.A.R.A.K.A.S, buvusiose Žemųjų Šančių kareivinėse ir Vidžemės turguje Rygoje.

„Artumo geografija“ kelia idėją, kad geopolitinio susiskaldymo laikais svarbu siekti tarptautinių aljansų, kurie būtų kuriami draugystės ir bendradarbiavimo, o ne galios dinamikos pagrindu.

Parodos tema atsispindės ir lydinčiuose renginiuose.

14-oji Kauno bienalė „Artumo geografija“ vyks iki spalio 29 dienos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis