Kauno bienalėje „Unitekstas“ – pasaulinio garso menininkai ir šokiruojantys vaizdai

Mutantų skulptūros, performansai, interaktyvios dirbtuvės, seminarai, netradicinės pamokos moksleiviams, pasaulinio garso ir tik atrandami vardai, platus išraiškos priemonių ir stilių spektras – visa tai lankytojai randa šiuo metu vykstančioje 9-oje Kauno bienalėje „Unitekstas“. Ji veiks iki sausio 5 dienos.
Kauno bienalė „Unitekstas“
Kauno bienalė „Unitekstas“ / Evaldas Šemiotas
Temos: 2 Performansas Menas

Kauno bienalė – tai vienas reikšmingiausių kultūrinių renginių ne tik Lietuvoje, bet ir tarptautiniame kontekste. Kas dvejus metus vykstančios bienalės veidas kaskart intensyviau persipina įvairiomis šiuolaikinio meno formomis, pasipildo socialinių projektų įvairove ir pateikia naują renginio koncepciją.

Šių metų programos raktinis žodis – Unitekstas (Unitext) – skelbia universalios kalbos paieškas šiuolaikiniame mene. Iki šiol kultūros lauke nenaudota sąvoka „Unitekstas“ sujungia visas penkias Kauno bienalės programas. Unitekstas – universali meno kalba, gebanti apjungti skirtingas žmogaus patirtis. Pasak koncepcijos kūrėjų, „parodoje suteiktas balsas patiems kūriniams, o ne juos aiškinantiems tekstams“.

„Šių metų kviestųjų programoje dalyvauja pasaulinio garso menininkė Patricia Piccinini (Australija), kurianti hiperrealistines, o kartu ir siurrealistines skulptūras, praėjusios bienalės nugalėtoja fotografė Gao Yuan (Taivanas), kai kuriuos pristatomo ciklo kūrinius sukūrusi pernai Kaune rezidencijose, bei Lietuvos menininkių duetas – Monika Žaltauskaitė-Grašienė ir Bronė Neverdauskienė, jų didelių apimčių tekstilės instaliacija „Absoliuti lygybė“ yra garsinusi Lietuvą reikšmingose parodose svetur (Maskvos bienalėje, Liulėjos bienalėje), tad norėjosi pamatyti ją Kaune, tarptautiniame meno kontekste“, – sakė V.Vitkienė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis