Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kauno jėzuitų gimnazijos koncertas: katalikiškas ugdymas brandina asmenybę

Šiais laikais, kai švietimas modernėja, labai svarbus tampa požiūris į ugdytinius. Mokykloje organizuojamos pamokos taikant įvairiausius aktyviuosius metodus, bet asmenybei viso to neužtenka. Katalikiškas ugdymas skatina specifinį požiūrį į žmogų ir jo vietą pasaulyje, jo santykius su aplinkiniais, orientavimąsi kultūrinėje erdvėje ir gebėjimą teisingai suvokti siūlomas idėjas. Žmogus sukurtas pagal dieviškąjį paveikslą, todėl jam keliami tikslai irgi yra dvasiniai.
Priestato atidaryme
Priestato atidaryme / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Gruodžio pradžioje Kauno filharmonijos rūmuose jau antrą kartą organizuojamas paramos koncertas „Čia – mūsų namai“, skirtas Kauno jėzuitų gimnazijos Daugiafunkcinio sporto ir menų centro statybai finansuoti. Šiuo metu gimnazijai stinga patalpų klasėms menams ir technologijoms, ir valgyklai (mokosi beveik 800 mokinių), planuojame įrengti papildomas patalpas ir šiems poreikiams patenkinti. Šiuo metu gimnazija turi sporto aikštelę lauke, kurioje mokiniai treniruojasi esant palankioms oro sąlygoms, tačiau žiemos metu arba lyjant kūno kultūros pamokos ir treniruotės vyksta mažoje aktų-sporto salėje, kurioje vienu metu sportuoja net iki 60 mokinių.

Gruodžio pradžioje Kauno filharmonijos rūmuose jau antrą kartą organizuojamas paramos koncertas „Čia – mūsų namai“, skirtas Kauno jėzuitų gimnazijos Daugiafunkcinio sporto ir menų centro statybai finansuoti.

 Rengiamu projektu yra siekiama iki galo sutvarkyti 1390 kv. m. kultūros paveldo objektą (rūsius ir pastatus) – įrengti 28 patalpas.  pastatyti daugiafunkcinį centrą (2160 m2); pastarasis būtų sujungtas su sutvarkytais pastatais ir apsaugotų rūsius – jie būtų atidengti. Numatoma sutvarkyti, įrengti ir pritaikyti visuomenei 6 kultūros paveldo vertybių registre įrašytus rūsius, kurių bendras plotas  siekia 460 m2. Žinoma, nemažai lėšų prireiks ir 930 m2 aplinkai sutvarkyti, kad būtų galima patekti į įrengtus rūsius. Prie visų šių darbų virtines galima numatyti ir  paskutinį darbą – sujungti Kauno šv. Pranciškaus Ksavero (jėzuitų) bažnyčios ir vienuolyno, Perkūno namo ir Kauno jėzuitų gimnazijos pastatų ansamblį (jis patenka į istorinių sostinių turistinį maršrutą) su sutvarkytais pastatais. Iki galo įrengta ir tinkamai sutvarkyta  istorinė senamiesčio dalis būtų patraukli ne tik kauniečiams, bet ir svečiams ar turistams. Jei pavyktų tokį projektą įgyvendinti, katalikiškoji mokslo įstaiga turėtų daug geresnes galimybes vykdyti humanistinę misiją – parengti jaunus žmones nesavanaudiškai tarnauti visuomenei.

Taigi į koncertą kviečiami visi, kurie neabejingi klasikinei gerai muzikai, kurių širdys atviros dvasingumui, o rankos nori padėti, kad aplink būtų daugiau šviesos ir gėrio. Praėjusiais metais organizuotas  koncertas „Laikas augti” buvo pirmasis sėkmingas bandymas sutelkti gimnazijos bendruomenę ir prisistatyti platesnei Kauno miesto (ir ne tik) publikai. Šių metų koncertas ,,Čia – mūsų namai“ yra tarsi jo tęsinys. Visada malonu matyti ir girdėti jaunuosius talentus, džiaugtis jų pasiekimais ir  meile muzikai, nes tokie žmonės ugdomi jautriai priimti ir kito skausmą, nuoširdžiai reaguoti į prašantįjį pagalbos ir, be abejo, tą ranką ištiesti. Šių metų koncerto tema siejama su  Šeimos metais, todėl būtų gera scenoje matyti koncertuojančias šeimas, liudijančias džiaugsmą ir meilę muzikai!

Belieka tik nuoširdžiai atsiliepti į kvietimą, o  800 Kauno jėzuitų gimnazijos mokinių veiduose prašys šypsenos. Gera matyti linksmas akis. Gera duoti.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?