Kitąmet kiekvieną sekmadienį šeimas ketinama į muziejus leisti nemokamai

Nuo kitų metų vaikams ir juos lydintiems suaugusiesiems žadama kiekvieną sekmadienį nemokamai atverti muziejus. Ši galimybė aptarta pirmadienį per kultūros ministro Mindaugo Kvietkausko ir Seimo Kultūros komiteto pirmininko Ramūno Karbauskio susitikimą su Lietuvos muziejų asociacijos ir nacionalinių bei respublikinių muziejų vadovais, pranešė Kultūros ministerija.
Akcija kviečianti nusifotografuoti su Gedimino pilimi
Lietuvos nacionalinis muziejus / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Anot pranešimo, šeimoms nemokamai būtų galima lankytis ministerijai pavaldžiuose nacionaliniuose ir respublikiniuose muziejuose, rekomenduojant šį modelį taikyti ir kituose muziejuose.

Nuo šių metų pradžios šiuose muziejuose paskutinį mėnesio sekmadienį nemokamai gali lankytis visi.

Muziejų duomenimis, sausio–kovo mėnesiais tokia teise pasinaudojo 105 tūkst. lankytojų.

„Akivaizdu, kad nemokamo muziejų lankymo modelis buvo palankiai priimtas visuomenės. Todėl, toliau formuodami naują muziejų lankymo kultūrą, sieksime, kad vaikams, jaunimui ir lydintiems suaugusiesiems muziejų durys be jokio užmokesčio būtų atviros kiekvieną sekmadienį. Skatinti kultūrinių paslaugų prieinamumą, įvairovę, kokybę numatyta ir parengtame Lietuvos kultūros politikos strategijos projekte, – teigė ministras M.Kvietkauskas. – Labai svarbi ir muziejų edukacinė funkcija, į kultūrinės ir istorinės atminties erdves pritraukiant vaikus ir jaunimą.“

Per susitikimą kalbėta, kad kai kuriems dideliam lankytojų srautui nepritaikytiems muziejams sunku priimti padidėjusį lankytojų skaičių, todėl ateityje čia galimos tam tikros išlygos.

Muziejams taip pat rekomenduota nuo liepos 1 dienos prisidėti prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos plėtojamo socialinių paslaugų paketo, vadinamosios Šeimos kortelės.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis