Vieną iš paskutiniųjų M. Weyandt pasirodymų žymiojoje Carnegie Hall salėje The New York times laikraščio muzikos kritikas apibūdino kaip „ypatingai jaudinantį“.
Šis atlikėjas yra sukūręs vaidmenis žymiose operose, tarp kurių – B. Britteno operoje „The Rape of Lucretia“ („Lukrecijos išniekinimas“), G. Puccini operose „Gianni Schicchi“ („Džanis Skikis“) ir „La Bohème“ („Bohema“) bei W. A. Mozarto operoje „Le nozze di Figaro“ („Figaro vedybos“) ir kt. Solistas yra kelių tarptautinių konkursų nugalėtojas. Vienas paskutiniųjų jo pasiekimų – praėjusiais metais pelnyta I-oji premija ,Mary Trueman Vocal Arts konkurse Niujorke. Tiek publiką, tiek kritikus jis žavi įgimtu artistiškumu ir profesiniu meistriškumu.
Justas Šervenikas studijavo Lietuvos muzikos ir teatro akademijoje, tobulinosi Hanoverio Aukštojoje muzikos ir teatro mokykloje. Pianistas daug koncertuoja tiek Lietuvos, tiek užsienio salėse. Jo muzikavimas sulaukia teigiamų kritikų įvertinimų: „pianistas kaip visada žavėjo ekspresyvumu, veržlumu, spalvų ir charakterių ryškumu, gebėjimu visoje dinaminėje skalėje išgauti skambų garsą, valdyti klausytoją“ („Kultūros parkas“).
Per pastaruosius kelis metus J. Šervenikas paruošė keletą kamerinių programų su žinomais lietuvių solistais Ona Kolobovaite, Vladimiru Prudnikovu, Kęstučiu Alčauskiu, Ignu Misiūra ir kitais. Programa su tenoru Merūnu Vitulskiu buvo pristatyta ir Klaipėdos koncertų salėje.
„Kamerinis muzikavimas, turbūt yra intymiausia ir trapiausia muzikavimo rūšis. Tai koncertai, kurių metu gimsta stebuklingas ryšys tarp kompozitoriaus, atlikėjo ir klausytojo. Dviejų instrumentų, balso ir fortepijono, dviejų menininkų dialogas“, – teigia pianistas.
Festivalio „Salve Musica“ koncerte M. Weyandt ir J. Šervenikas išpildys jautrų Roberto Schumanno vokalinį ciklą „Poeto meilė“, spalvingas Williamo Bolcomo „Kabareto dainas“, taip pat Samuelio Barberio „Atsiskyrėlio dainas“ bei keletą Franzo Schuberto dainų.