„Šiame Gala koncerto žvaigždžių sąraše pagal alfabetą – nuo garsiojo tenoro Roberto Alagna iki dainininkės Deborah Voigt, pagal darbo patirtį – nuo „Metropolitan Opera“ veterano Placido Domingo iki naujoko Aleksandro Antonenko,“ – taip pagerbdamas jaunąjį 35 metų Latvijos dainininką rašė „The New York Times“.
Daugiau kaip tris valandas trukęs įspūdingas ir prabangus renginys, vykęs šių metų kovo 15 dieną, scenoje subūrė dvidešimt tris garsiausius pasaulio operos solistus, tokius kaip Natalie Dessay, Renée Fleming, Angela Gheorghiu, Marcello Giordani, Benas Heppneris, Dmitrijus Chvorostovskis, Susane Mentzer, Jamesas Morrisas, René Parker kiti. Renginio metu dainavo „Metropolitan Opera“ choras, dirigavo Maestro Jamesas Levine, buvo atliktos dvidešimt šešios Ch.Gounod, G.Puccini, G.Verdi, M.Musorgskio, G.Bizet, R.Strausso, W.A.Mozarto, R.Wagnerio, P.Čaikovskio operų ištraukos.
Pirmiausia Latvijos tenoras Aleksandras Antonenko užkariavo savo šalies pagrindinio operos teatro – Latvijos nacionalinės operos auditoriją. Jau pirmieji jo pasirodymai žadėjo stulbinančią karjerą. Taip pat solistas dainavo Vilniaus kongresų rūmuose, čia atliko Sergejaus vaidmenį koncertiniame D.Šostakovičiaus operos „Ledi Makbet“ pastatyme, dainavo G.Puccini operoje „Bohema“.
Legendinis latvių dainininkas Kārlis Zariņšas vadina atlikėją savo pasekėju. Šiandien Aleksandras Antonenko – pasaulinio garso tenoras, sparčiai kylanti ir vis plačiau įsižiebianti dramatinio balso žvaigždė. Solistas kviečiamas į garsiausius Europos ir pasaulio operos teatrus: Romos operos teatre jis dainavo Otelą, Stokholmo Karališkojoje operoje, Oslo ir Vienos operos teatruose parengė Graiko vaidmenį („Manon Lesko“), Berlyno operoje ir Monte Karlo teatre – Turidu („Kaimo garbė“). Baden-Badeno festivalyje jis atliko Kavaradosio vaidmenį operoje „Toska“, Frankfurte – Gabrieliaus Adorno vaidmenį („Simonas Bokanegra“). Šiuo metu dainininkas ruošiasi pasirodymams Paryžiaus, Dresdeno, Vienos „Staatsoper“ operose ir prestižiniame Londono „Covent Garden“ teatre.
2008-ųjų m. liepą Miunchene, Bavarijos operos teatre, A.Antonenko atliko Izmaelio vaidmenį G.Verdi operoje „Nabukas“, o jau po mėnesio – pagrindinį vaidmenį Zalcburgo festivalyje, operoje „Otelas“, diriguojant legendiniam Riccardo Muti. Jaunas latvių tenoras scenoje pasirodė kartu su garsiuoju sopranu Maria Luigia Borsi. 2009-ieji metai Aleksandrui Antonenko yra išties ypatingi. Metų pradžioje jis debiutavo vienoje svarbiausių operos scenų – Niujorko „Metropolitan Opera“. Čia A.Antonenko 2009-ųjų metų pavasarį buvo pakviestas atlikti pagrindinį Princo vaidmenį A.Dvorako operoje „Undinė“, jo scenos partnerė buvo garsioji Renée Fleming. 2009–2010 metų „Metropolitan Opera“ teatro sezone solistui A.Antonenko patikėtas dar vienas pagrindinis vaidmuo – Luigi rolė naujai pastatytoje G.Puccini operoje „Apsiaustas“.
A.Antonenko vokalo išskirtinumą recenzijoje apie Zalcburgo operos festivalio pastatymą (G.Verdi operą „Otelas“ su Riccardo Muti) pastebėjo įtakingas muzikos leidinys „The Opera Critic“. „New York Post“ dienraščio kritikas James Jordenas šį solistą apibūdino kaip „naująjį karališką vokalą“ (new vocal royalty): „Aukštas, plačiapetis, besididžiuojantis stipriu balsu – tamsiu viduriniame registre, bet skaisčiu ir ryškiu tarsi trimitas viršutinėse natose“ (James Jorden, „New York Post“, 2009-03-11).