Kultūros ministerija patvirtino menininkų atvykimo į Lietuvą tvarką

Kultūros ministro įsakymu patvirtinta prašymų leisti atvykti į Lietuvos Respubliką menininkams ir juos aptarnaujančiam personalui nagrinėjimo tvarka. Tokius prašymus įgaliota nagrinėti Kultūros ministerijos kanclerio Laimono Ubavičiaus vadovaujama darbo grupė. Sprendimą dėl leidimo atvykti į Lietuvos Respubliką priima kultūros ministras, atsižvelgdamas į darbo grupės siūlymą, skelbia Kultūros ministerija.
Kultūros ministerija
Kultūros ministerija / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Kultūros ministro įsakymu patvirtinta prašymų leisti atvykti į Lietuvos Respubliką menininkams ir juos aptarnaujančiam personalui nagrinėjimo tvarka. Tokius prašymus įgaliota nagrinėti Kultūros ministerijos kanclerio Laimono Ubavičiaus vadovaujama darbo grupė. Sprendimą dėl leidimo atvykti į Lietuvos Respubliką priima kultūros ministras, atsižvelgdamas į darbo grupės siūlymą.

Teisę pateikti prašymą pagal kultūros ministro patvirtintą formą turi į Lietuvos Respubliką dalyvauti profesionaliojo meno renginiuose atvykstantys menininkai ir juos aptarnaujantis personalas arba fiziniai ir juridiniai asmenys, juos kviečiantys atvykti į Lietuvos Respubliką.

Prašymai turi būti pateikti ne vėliau nei 30 kalendorinių dienų iki numatomos renginio datos ir ne vėliau nei 14 kalendorinių dienų iki planuojamos atvykimo datos, išskyrus atvejus, kai dėl objektyvių priežasčių prašymo nebuvo galima pateikti laiku, o valstybė, iš kurios atvykstama, nėra įtraukta į COVID-19 ligos paveiktų šalių sąrašą. Tokiu atveju prašyme nurodomos objektyvios priežastys, dėl kurių prašymo nebuvo galima pateikti laiku.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis