Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Kūrybingumo konferencija „What's Next?“ pristato daugiau pranešėjų ir erdves

Kūrybingumo ir ateities tendencijų konferencija „What's Next?“, kuri vyks jau lapkričio 4-5 dienomis, atskleidžia dar daugiau programos dalyvių. Skelbiama daugiau pranešėjų ieškančių atsakymų „o kas toliau?“.
Konferencijos „What's next?“ akimirka
Ankstesnių metų konferencijos „What's next?“ akimirka / „What's next?“ nuotr.

Prieš kelias savaites „What's Next?“ organizatoriai pristatė 6 pranešėjus, o šiandien atskleidžia dar penkis.

Bendras visų svečių „kokteilis“ konferencijos metu ieškos atsakymų, kaip gimsta idėjos, kur slypi kūrybiškumas, kokios inovacijos turi didžiausią potencialą, kokie projektai kūrybiškumo skalėje domina didžiuosius investuotojus ir kaip žmogaus idėjų dėka gyvensime po 10 ir daugiau metų – what's next? (liet. k. – o kas toliau?).

Tomas Nemūra
Tomas Nemūra

Tomas Nemūra. Skaitmeninių paslaugų agentūros „The Chocolate“ vadovą, reklamos mokyklos „The Atomic Garden Vilnius“ skaitmeninės komunikacijos kurso dėstytoją bei vienas smagiausių pranešėjų įvairiose konferencijose pristato ES programa „Kūrybiška Europa“. Tomas Nemūra pristatys naują, dar niekam negirdėtą pranešimą apie skaitmenines kūrybiškumo priemones.

Andrius Grigorjevas
Andrius Grigorjevas

Andrius Grigorjevas. Futuristas ir strategas Andrius Grigorjevas kalbės apie tai, kaip atrasti erdves ir bendradarbiavimo galimybes tarp skirtingų industrijų ir ko galima išmokti iš tarpindustrinių inovacijų.

Darren Bowles
Darren Bowles

Darren Bowles. Svečias iš Didžiosios Britanijos, vykdomasis studijos „Moving Brands“ kūrybos vadovas, tęs A.Grigorjevo pradėtą temą. Reklamos mokyklos „The Atomic Garden Vilnius“ pristatomas Darren Bowles tvirtai tiki, kad sutelkus žmones iš labai skirtingų kūrybinių sluoksnių, galima sukurti kažką ypatingo, unikalaus ir išskirtinio.

Arvydas Būta
Arvydas Būta

Arvydas Būta. Kūrybiško mąstymo temą pildys ISM Executive School dėstytojas Arvydas Būta, kurio paskaitos visuomet yra perpildytos ir dažniausiai uždaros, tad tai yra unikali proga išmokti šio to naujo. Jis atskleis paslapčių, kaip kurti ne tik galva, bet ir viso kūno pagalba.

Tomas Balžekas
Tomas Balžekas

Tomas Balžekas. Naujienų portalo „15min“ vadovas Tomas Balžekas kels what's next? klausimus, kurie yra pernelyg svarbūs, kad liktų retoriniai. Kodėl naujienų portaluose gali iš viso nelikti vietos skaitytojų komentarams? Kaip leidėjai privers mokėti už turinį? Ar Markas Zuckerbergas pagaliau pripažins, kad yra įtakingiausias pasaulio leidėjas – tiesa, nelabai vykęs?

Anksčiau paskelbti pranešėjai

Pranešimus, kaip mąstyti kūrybingai ir inovatyviai skaitys vienos pasaulyje kontraversiškiausių kūrybinių agentūrų „SNASK“ iš Stokholmo meno vadovai Magdalena Czarnecki ir Richardas Gray, futuristas iš Niujorko Gray Scott ir „TEDxWarsaw“ organizatorius, kūrybinis strategas iš Australijos Ralph Talmont.

Taip pat inovacijas versle pristatys ateities vizionierius iš Tel Avivo Avi Itzkovitch, „AdForm“ atstovas, 8 metų patirtį skaitmeninės reklamos srityje turintis Audrius Janulis ir charizmatiškasis „NordCurrent“ bei žaidimų industrijos atstovas Kęstutis Baltaduonis.

Daugiau nei konferencija

„What's Next?“ tikslas – po kiekvieno pranešimo su savimi „išsinešti“ ne tik žinių, bet ir įkvėpimą veikti, kurti, inovuoti.

Boutique konferencijos formatą išlaikantis kasmetinis kūrybos ir verslo žmonių įvykis šiemet užpildys ne tik dienos programas, bet ir abu vakarus. „What's Next?“ penktadienį vyks kontaktų vakarėlis ne konferencijos erdvėse, o šeštadienį – bendra vakarienė ir kūrybingumo apdovanojimai.

„What's Next?“ skirta kūrybinių sektorių atstovams, taip pat verslo, mokslo ir technologijų žmonėms, kurie domisi kūrybiniais sprendimais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos