Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kūrybiškumo konferencija „What's Next?“ kviečia sužinoti ir įsikvėpti

Kūrybiškumo ir ateities tendencijų konferencija „What's Next?“ šiemet vyks lapkričio 4-5 d. Vilniuje. Šis renginys yra gyvas įrodymas, kad kūrybiškumas kaip niekad aktualus ne tik kultūriniuose sektoriuose, bet ir inovacijų, technologijų bei verslo sferose.
„SNASK“ Magdalena Richard
„SNASK“ Magdalena Richard / Organizatorių nuotr.

Kasmet konferencijos erdvės yra užpildomos maksimaliai, todėl „What's Next?“ tapo puikia tradicija ir megzti kontaktus, ir dalintis idėjomis, ir susipažinti su tuo, kas mūsų laukia per artimiausius 10 metų.

Šiemet – 4 konferencijos kryptys

Konferencijai skaičiuojant 4-us metus šiemet buvo nuspręsta augti ne kiekybe, bet kokybe. Kiekvienam pranešėjui, patekusiam į programą, skiriama daug dėmesio. Tikslas – po kiekvieno pranešėjo pasirodymo su savimi „išsinešti“ ne tik žinių, bet ir įkvėpimą.

Boutique konferencijos formatą išlaikantis kasmetinis kūrybos ir verslo žmonių įvykis šiemet pristatys 40 patyrusių ir per metus kruopščiai atrinktų pranešėjų iš viso pasaulio. Visi jie nagrinės what's next (liet. k. – „o kas toliau?“) 4-iose konferencijos dalyse:

  • Kūrybiškas mąstymas (temos nuo dizaino ir reklamos iki futuristinių idėjų);
  • Kūrybiškas gyvenimas (išmanus miestas ir namai, „laifhakas“, šeimos verslas);
  • Kūrybiškos inovacijos (nuo technologijų iki virtualios realybės ir žaidimų ateities);
  • Kūrybiškas verslas (investavimas į kūrybiškumą, laisvai samdomi specialistai, sėkmingi lietuviai svetur ir sėkmingi lietuviai dirbantis į pasaulį iš Lietuvos).

Pirmieji pranešėjai – ateities vizionieriai ir modernūs revoliucionieriai

Šiemet ant abiejų konferencijos scenų pasirodys vienas kitą papildantys svečiai, kurių bendras pranešimų „kokteilis“, tikimąsi, pasieks galutinį „What's Next?“ tikslą – supažindinti ir įkvėpti kurti.

Apie kūrybišką mąstymą kalbės vienos pasaulyje kontraversiškiausių kūrybinių agentūrų „SNASK“ iš Stokholmo meno vadovai Magdalena Czarnecki ir Richardas Gray. Taip pat Varšuvoje jau kurį laiką „nusėdęs“ australas Ralph Talmont. Jis yra „TEDxWarsaw“ organizatorius, kūrybinis strategas, inovacijų eskpertas bei mokytojas.

Futuristas, technologijų filosofas ir vienas labiausiai patyrusių ateities ekspertų priklausantis Pasaulio ateities draugijai (angl. k. – The World Future Society) Gray Scott atskristi iš Niujorko į Europą nespės, tačiau nepraleis galimybės gyvai technologijų pagalba pristatyti pranešimą robotų tema ir atsakyti į klausimus iš salės. Gray „What's Next?“ žiūrovams papasakos apie ateitį su robotais ir koks gyvenimas kartu su jais mūsų laukia.

Apie kūrybiškas inovacijas kalbės Avi Itzkovitch iš Tel Avivo. Avi yra šiuo metu vienos paklausiausių profesijų atstovas – naudotojų patyrimo dizaineris (angl. k. – User Experience Designer). Taip pat jis yra ateities vizionierius, kuris teigia, kad ateityje visi mes susijungsime su daiktais ir tarp mūsų neliks ekranų.

Technologijų tema apie daiktų internetą, o tiksliau apie dažną daiktų interneto absurdiškumą kalbės „AdForm“ atstovas, 8 metų patirtį skaitmeninės reklamos srityje turintis Audrius Janulis. Jis papasakos, kodėl nereikia kiekvieno „rašiklio“ prijungti prie interneto.

Inovacijų temą tęs „NordCurrent“ atstovas charizmatiškasis Kęstutis Baltaduonis. Jis kartu su auditorija aiškinsis, kokias galimybes atveria kompiuterinių žaidimų panaudojimas kitose industrijose (angl. k. – gamification).

Daugiau nei konferencija

Nuo pat pradžių „What's Next?“ nėra lengva pavadinti tik konferencija. Tai yra šiek tiek daugiau nei susibūrimas paklausyti pranešimų. Šiemet be 40 pranešimų, vyks diskusijos, kūrybiniai lab'ai. Taip pat atsivers naujos erdvės virš menų fabriko „Loftas“.

Šiose erdvėse savo inovacijas pristatys dizaineriai ir inovatoriai. Taip pat modernaus kino kūrėjai. Abu konferencijos vakarai taip pat žada įdomią programą. „What's Next?“ penktadienį vyks kontaktų vakarėlis ne konferencijos erdvėse, o šeštadienį – bendra vakarienė ir kūrybiškumo apdovanojimai.

„What's Next?“ skirta kūrybinių sektorių atstovams, taip pat verslo, mokslo ir technologijų žmonėms, kurie domisi kūrybiniais sprendimais. Bilietai platina „Bilietų pasaulis“, bilietų kaina kils spalio 6 d.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai