Lietuviškame apatiniame trikotaže yra ir bičių vaško, ir sidabro jonų

Ketvirtadienio vakarą Vilniuje buvo pristatytas sėkmingai užsienio rinkose startavęs naujas lietuviškas apatinio trikotažo prekės ženklas „ABOUT-Baltic Underwear“, kurio gaminių pakuotės Dizaino savaitės metu, gegužės 6-ąją, buvo apdovanotos Lietuvos dizaino prizo „Geras Dizainas 2014” diplomu.
Renginio dalyviai apžiūrinėjo gaminius
Renginio dalyviai apžiūrinėjo gaminius / Renginio organizatorių nuotr.

Į renginį susirinkę Lietuvos prekinių ženklų eksportą skatinančių institucijų, mados verslo bei dizaino atstovai artimiau susipažino su naujausios kartos prekės ženklu iš Lietuvos, brėžiančiu visiškai naują baltiško mados dizaino kryptį tarptautinėse rinkose, kuriose ABOUT jau pelnė pažangaus ir inovatyvaus gaminio reputaciją.

„ABOUT prekės ženklas buvo sukurtas įeiti į tarptautines rinkas su atraktyvia idėja, kuri pirkėjus paskatintų vienu metu išbandyti ir inovacijas tekstilėje ir naujus produktus iš Baltijos kraštų. Taip mes sąmoningai kuriame naują etiketės „Made in Lithuania” reputaciją”, – teigia prekės ženklo kūrėjai.

Renginio organizatorių nuotr./Renginio svečiai
Renginio organizatorių nuotr./Renginio svečiai

ABOUT prekės ženklas buvo sukurtas įeiti į tarptautines rinkas su atraktyvia idėja, kuri pirkėjus paskatintų vienu metu išbandyti ir inovacijas tekstilėje ir naujus produktus iš Baltijos kraštų.

Specialiai šiam prekės ženklui sukurta „HealhtyFit design“ koncepcija suderina funkcionalų ir minimalistinį dizainą bei ypatingais priedais prisodrintas medžiagas, kurios drabužiams suteikia patrauklių papildomų savybių. Bičių vaško, alijošiaus ar šilko proteino medžiagų minkštikliai puoselėja odą ir pasižymi antibakteriniu poveikiu, sidabro jonų apsauga naikina kvapus, o aktyviam poilsiui skirtos termomedžiagos reguliuoja temperatūrą odos paviršiuje.

Naujai sukurta apatinio trikotažo kryptis jau susilaukė daug dėmesio tarp pažangių vartotojų, kurie vertina sveiką ir patogią gyvenseną bei funkcionalius dizaino sprendimus.

ABOUT komanda džiaugiasi keletą metų kurto projekto rezultatais ir mano, kad jiems pavyks pažymėti naują vietą globaliame mados žemėlapyje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų