„Aš jau trečią dieną čia stoviu – trečiadienį eilėje praleidau valandą ir kasos darbo laikas baigėsi, tada bandžiau ketvirtadienį – bet žmonių buvo dar daugiau, todėl nesiryžau stovėti dar kelias valandas, tikiuosi, šiandien pinigus atgauti pavyks“, – 15min.lt sakė „Depeche Mode“ fanė Rasa, kuriai linksėdami galvas pritarė ir kiti eilėje laukiantys melomanai.
Britų grupė „Depeche Mode“ koncertą Vilniuje, turėjusį įvykti gegužės 27 dieną Žalgirio stadione, pirmiausia atidėjo, o vėliau galutinai atšaukė dėl vokalisto Dave'o Gahano ligos. Koncerto organizatorius „Makroconcert“, pabrėždamas, kad tai – „didžiausias kada nors ne dėl organizatoriaus kaltės atšauktas koncertas šalies istorijoje“, žiūrovams pažadėjo, kad stengsis, jog bilietų grąžinimas būtų kuo paprastesnis ir sklandesnis.
Tačiau kai bilietų savininkai, jau nusivylę dėl neįvykusio koncerto, nuo liepos 1 dienos šturmavo keturias valandas per dieną dirbančią kol kas vienintelę pinigus grąžinančią kasą – jų neigiamų emocijų dar padaugėjo. Darbo dienomis nuo 16 iki 20 valandos, o šeštadienį – nuo 12 iki 16 valandos „Forum Palace“ nusidriekia 30-50 ir daugiau žmonių eilė.
„Kodėl bilietus pardavinėti galėjo daugybė kasų, o juos grąžina – tik viena?!“ – pasipiktinęs klausė eilėje jau 1,5 valandos stovintis Rimas.
Beje, koncerto organizatorius anksčiau žadėjo, kad po kiek laiko bilietus bus galima grąžinti ir kitose kasose.
Vis dar turinčius bilietus į „Depeche Mode“ koncertą galima paguosti bent tuo, kad „Makroconcert“ užtikrino, jog bilietus bus galima grąžinti tiek laiko, kiek reikės atsiskaityti su visais jų pirkėjais.