Pasak įmonės atstovės Novilės Aleksejevaitės, šiuo metu veikiantis Geležinkelių muziejus neatitinka dabartinių lankytojų poreikių.
„Matydami geruosius pavyzdžius tiek Lietuvoje, tiek užsienyje, turime idėją modernizuoti muziejų, sukurti visuomenei įdomų ir reikalingą lankytiną objektą“, – rašoma N.Aleksejevaitės BNS pateiktame komentare.
Šiuo metu siekiant įvertinti bendrovės bei rinkos galimybes, atliekamas rinkos tyrimas.
„Paskelbta apklausa, kurioje dalyvauti gali architektų kompanijos. Jos „Lietuvos geležinkeliams“ pateiks muziejaus modernizavimo idėjas. Įvertinę gautus pasiūlymus, matysime, kiek galėtų kainuoti muziejaus modernizavimas ir ar būsime pajėgūs jį įgyvendinti“, – teigė N.Aleksejavaitė.
Jei atlikus apklausą bus nuspręsta, kad imamasi muziejaus modernizavimo projekto, tuomet bus skelbiamas viešųjų pirkimų konkursas.
Geležinkelių muziejus įsikūręs Vilniaus geležinkelių stoties antrame aukšte, jis išsidėstęs trijose salėse: informacijos (ekspozicijų) salė, kultūrinė (parodų) ir edukacinė (maketų) salė. Muziejus nurodo, kad jose eksponuojamos pirmųjų geležinkelio stočių Lietuvoje nuotraukos, autentiški kelionių geležinkeliu atributai, seni kelininkų įrankiai, geležinkelio bėgių fragmentų kolekcija, riedmenų eksponatai, uniformos, viršininko kabinetas, trys veikiantys geležinkelio maketai.
Šalia stoties perono muziejus turi ir lauko ekspoziciją. Joje – keturi aklakeliai, ant kurių sustatyta 12 istorinės geležinkelių technikos eksponatų: kelio mašinos, vagonai, traukiniai, šilumvežiai ir senas garvežys. Šalia garvežio stovi vandens kolonėlė, pagaminta Kauno centrinėse dirbtuvėse 1938 m. Ant bagažo rampos eksponuojamos senos svarstyklės, vandens garo siurblys, vagono šildymo katilas, senas didelis kelininkų darbo instrumentas-muštuvas.
Muziejus veikia nuo 1966 metų.