Nuo kovo 30 d. Vinco Kudirkos muziejuje jau veikia paroda „Aukso žiedą dovanojo...“, kurią muziejininkai parengė kartu su vietos bendruomene. Paroda supažindina su Kudirkos Naumiestyje ir jo apylinkėse vyravusia vestuvių simbolika tarpukariu, pokariu ir vėlyvuoju sovietmečiu.
Visi parodos eksponatai ir pasakojimai apie juos surinkti iš Kudirkos Naumiesčio ir jo apylinkių gyventojų. Jie skolino asmenines senelių, tėvų ar netgi savo pačių vestuvines fotografijas, drabužius ir kitus simbolinius, vestuvėse naudotus, daiktus, pasidalijo prisiminimais apie tradicijas.
Balandžio 1 d. lankytojams duris atversianti Jono Basanavičiaus gimtinė pasitiks ne tik pavasarį primenančiu paukščių čiulbesiu, bet ir tautodailininko Sauliaus Lampicko paroda „Paukščiai. Sugrįžimas...“.
Tautos patriarcho Jono Basanavičiaus gimtinę puošia 1991 metais S. Lampicko sukurtas stogastulpis. Praėjus trisdešimčiai metų tautodailininkas čia grįžta su skulptūrinių paukščių paroda. Paukščiai autorių lydi nuo pat kūrybinio kelio pradžios – tuomet jie pasitarnaudavo kaip dekoratyviniai skulptūrinių kompozicijų akcentai, o vėliau tapo kūrybinio polėkio ir atokvėpio nuo rimtesnių sumanymų išraiška.
Balandžio 10 d. Palangos burmistro Jono Šliūpo muziejuje atidaroma menininko Petro Repšio grafikos darbų paroda „Pasikalbėjimai su savimi“. Parodoje eksponuojami 57 P. Repšio raižiniai iš ciklų „Dienoraštis“, „Improvizacijos“, „Pasikalbėjimas su savimi Danijoje“ ir „Suomiški užrašai“. Parodos kuratorė Giedrė Jankevičiūtė teigia, kad visų parodoje eksponuojamų darbų turinį ir prasmę formuoja vaizdo ir teksto junginys, o atspaudai įdomūs ir naiviam vaikui, ir išsilavinusiam intelektualui.