Didžiulės parodos, skirtos 500-osioms dailininko mirties Prancūzijoje metinėms paminėti, lankomumas du kartus viršijo ankstesnės didžiausios parodos lankytojų skaičių.
2018 metais maždaug 540 tūkst.žiūrovų plūdo į labiausiai lankomą pasaulyje muziejų, kad savo akimis išvystų XIX amžiaus prancūzų tapytojo Eugene'o Delacroix retrospektyvą.
Visgi Leonardo da Vinci paroda, kurioje dėmesys buvo sutelktas į neprilygstamą Luvrui priklausančią renesanso meistro darbų kolekciją, nuo pat pradžių išsiskyrė rekordiniu lankytojų skaičiumi.
„Nuostabu, kad italų renesanso menininkas ir toliau žavi visuomenę“, – kalbėjo Luvro vadovas Jeanas-Lucas Martinezas.
Muziejaus vadovas pridūrė, kad didžiuojasi tuo, jog jam pavyko „parodoje pademonstruoti didžiausią skaičių menininko kūrinių ir kad parodoje apsilankė tokios didžiulės ir margos lankytojų minios.
Visgi parodos organizatoriai nusprendė, kad garsiausias menininko kūrinys – „Mona Lisa“ – turėtų likti Luvre savo įprastoje vietoje, siekiant išvengti per didelių lankytojų srautų.
Tuo tarpu spalį atidarytoje parodoje tarp beveik 120 eksponatų buvo ir tokie Luvrui priklausantys darbai kaip „Gražioji Feronjer“ ir „Šv. Jonas Krikštytojas“.
Vidutiniškai kasdien parodoje apsilankė beveik po 10 tūkst. žmonių, už bilietą sumokėję po 17 eurų, kad galėtų pasigrožėti 10 meistrų paveikslų bei savo akimis išvystų įvairius jo užrašus, piešinius, rankraščius ir skulptūras.
„Toks išskirtinis lankytojų, apsilankiusių per keturis mėnesius, skaičius, pasiektas todėl, kad muziejus 46 kartus dirbo ir vakarais“, – pridūrė Luvras.
Paskutines tris parodos dienas muziejus dirbo ir per naktis, kad galėtų priimti kuo daugiau žmonių.
Ir nors 1,1 mln. lankytojų skaičius yra įspūdingas, praėjusiais metais Viljetės meno komplekse šiaurinėje Paryžiaus dalyje surengtoje Tutanchamono tematikos parodoje apsilankė dar daugiau – 1,4 mln. –lankytojų.