Marko Palubenkos akustinis koncertas – „House of Puglu“ erdvėje

Dar šių metų pradžioje atlikėjas Markas Palubenka pranešė stabdantis savo solinę karjerą – jis nusprendė nebegroti ir nebekurti po savo vardu, pasakyti „sudie" elektroninės muzikos elementams ir kurti tik akustinę muziką. Tad kaip ir žadėjęs penktadienį profesionalaus meno namuose „House of Puglu“ M.Palubenka pristatys naują savo akustinį projektą „Apola“.
Marko Palubenkos akustinis koncertas – „House of Puglu“ erdvėje
Marko Palubenkos akustinis koncertas – „House of Puglu“ erdvėje / Dianos Polubenko nuotr.

„Nuo žiemos pabaigos vis dvejojau, ką čia nuveikus su muzika, ir po daugybės bandymų ir pokalbių su kitais atradau nišą – akustinis skambesys, daug aidų ir noras perteikti bent kažkokį kosminį pojūtį, jei toks išvis yra. Taip atsirado „Apola“, reiškiantis kažką tarp „Apollo“ erdvėlaivio ir keliautojo Marko Polo“, – apie savo naują projektą sako Markas.

Pasak muzikanto, su šiuo projektu jis nori perteikti patirtį, kurią žmonės su savimi nešasi po ypatingo filmo, dainos, klipo, koncerto ar baleto ir žada klausytojams pateikti akustinį skambesį, išgludintą iki pat smulkmenų. „Bus tiesiog puiku“, – intriguoja atlikėjas.

Paklaustas ar „Apola“ bus vienkartinis projektas, Markas sako: „Projektas tuo ir ypatingas, kad tęsiu jį tol, kol skambės mano gitara, ir kol žmonės bus nusiteikę bent kažką patirti“.

Naują savo projektą „Apola“ M.Palubenka pristatys lapkričio 24 d. 19:00 val. profesionalaus meno namuose „House of Puglu“. Gyvo garso pasirodymo „APOLA: trio live“ metu Markas scenoje pasirodys drauge su Kristupu Kmit – būgno ir lazdelės meistru. Kviesdamas į „Apola“ pristatymą Markas ragina nepamiršti juoko: „Nes be juoko žmonės tiesiog daugiau valgytų“.

Daugiau informacijos apie koncertą – čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis