Medijų rėmimo fondo direktoriaus konkursą laimėjo Ruslanas Iržikevičius

Viešąjį konkursą eiti naujai įsteigto Medijų rėmimo fondo direktoriaus pareigas laimėjo Ruslanas Iržikevičius. Konkurse dalyvavo 9 pretendentai, rašoma Kultūros ministerijos pranešime spaudai.
Ruslanas Iržikevičius
Ruslanas Iržikevičius / Asmeninio archyvo nuotr.

Ilgametę darbo patirtį žiniasklaidos srityje turintis R. Iržikevičius yra naujienų portalo „The Lithuania Tribune“ vyriausiasis redaktorius, VšĮ „Baltoscandia Media“ vadovas, Edinburgo universitete Jungtinėje Karalystėje jis yra įgijęs istorijos magistro laipsnį.

Medijų rėmimo fondo direktorius yra viešosios įstaigos vadovas, skiriamas 5 metų kadencijai viešojo konkurso būdu. Su fondo direktoriumi sudaroma darbo sutartis, kurią pasirašo fondo visuotinio dalininkų susirinkimo įgaliotas asmuo.

Viešoji įstaiga Medijų rėmimo fondas įregistruota šių metų rugsėjo mėnesį. Fondą įsteigė valstybė, atstovaujama Kultūros ministerijos, Visuomenės informavimo etikos asociacija ir Kultūros periodinių leidinių asociacija, rugpjūčio pabaigoje pasirašiusios Medijų rėmimo fondo steigimo sutartį.

Fondo misija – remti visuomenei ir valstybei reikšmingo, kokybiško, etiško ir politiškai neutralaus visuomenės informavimo priemonių turinio kūrimą, sklaidą ir viešosios informacijos rengėjų ir (ar) skleidėjų veiklą; fondo tikslas – siekti žiniasklaidos pliuralizmo, nuomonių ir tautinių kultūrų įvairovės, socialiai reikšmingos, kultūrą skatinančios informacijos prieinamumo visuomenėje, įskaitant asmenų su negalia informacinį prieinamumą, teikiant valstybės paramą viešosios informacijos rengėjams ir (ar) skleidėjams, užtikrinant racionalų ir pagrįstą valstybės lėšų panaudojimą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis