Klausytojai išgirs XX a. prancūzų kompozitorių Paulo Dukaso ir Jeano Langlaiso bei M.K.Čiurlionio kūrinius. Ypatingą vietą programoje užims ir pačios L.Vaitkūnaitės velykinis kūrinys vargonams ir bandonijai „Nušvisk“.
Anot L.Vaitkūnaitės, netradicinis ir originalus vargonų ir bandonijos duetas puikiai dera tarpusavyje, nes abu instrumentai turi nemažai sandaros panašumų: tiek vargonams, tiek bandonijai reikalingas oras, kurio spaudimą palaiko dumplės.
„Gero muzikanto rankose bandonija įgauna savitą tembrą, panašų į kai kuriuos liežuvėlinius vargonų registrus“, – apie abiejų instrumentų panašumus pasakojo vargonininkė.
Pasak atlikėjos, jos kūrinys bandonijai ir vargonams „Nušvisk“ gimė iš idėjos suvienyti gamtiškumą ir sakralumą.
„Čia bandonija atstovauja gamtiškumą, o vargonai – sakralumą. Skambėdami kartu, abu instrumentai atskleidžia savo bendrą prigimtį. Šis kūrinys – tai dialogas, kurio metu atsiveria bendras nušvitimas“, – mintimis dalinosi L.Vaitkūnaitė.
Velykinę temą koncerto programoje užbaigs Jeano Langlaiso (1907-1991) „Suite Médiévale“ (Viduramžių siuita).
„Šis kompozitorius tęsė savo pirmtako Césaro Francko simfonistines kūrybos tradicijas, paspalvindamas jas apskritai prancūzams būdingu polinkiu į senovinių arba egzotiškų dermių naudojimą. Kaip pagrindą savo kūriniui, kompozitorius naudoja grigališkas Velykinių rytmetinių mišių melodijas“, – apie J.Langlais kūrinį pasakojo L.Vaitkūnaitė.