Nurungė Klaipėdos delfinariumą: kodėl latviai masiškai plūsta į festivalį Lietuvoje?

Gėlės, menas ir meilė – trys dalykai, kurių šiemet yra išsiilgę vasarotojai. Tai kuo puikiausiai patvirtina į Pakruojo dvarą plūstantys lankytojai. Vienoje iš įspūdingiausių kultūrinio turizmo vietovių Europoje jau šeštus metus vykstantis gėlių, meno ir meilės festivalis, apsilankiusius nuneša į stebuklingą Viljamo Šekspyro „Vasarvidžio nakties sapno“ pasaulį. Ir nors festivalis organizuojamas jau ne vienus metus, jis vis labiau stebina.
Nurungė Klaipėdos delfinariumą: kodėl latviai masiškai plūsta į festivalį Lietuvoje?
Nurungė Klaipėdos delfinariumą: kodėl latviai masiškai plūsta į festivalį Lietuvoje? / Pakruojo dvaro nuotr.

Kas trečias lankytojas – iš Latvijos

Kiekvieną dieną Pakruojo dvare lankytojus pasitinka įspūdingo dydžio ir grožio gėlių skulptūros bei kompozicijos, smagiai praleisti laiką kviečia V. Šekspyro pjesės personažai, o išsižioti priverčia akrobatų pasirodymai. Kasdien festivalį aplanko būriai žmonių iš įvairių Lietuvos miestų, tačiau šiemet pastebima ir nauja tendencija – į Pakruojo dvarą plūsta latviai. Festivalio organizatoriai pasakoja, kad apie 30 proc. visų lankytojų sudaro būtent kaimyninės šalies gyventojai.

Pakruojo dvaro nuotr./Nurungė Klaipėdos delfinariumą: kodėl latviai masiškai plūsta į festivalį Lietuvoje?
Pakruojo dvaro nuotr./Nurungė Klaipėdos delfinariumą: kodėl latviai masiškai plūsta į festivalį Lietuvoje?

Už nugaros paliko delfinariumą

Toks didžiulis latvių susidomėjimas Pakruojo dvaro siūlomomis atrakcijomis nustebino ir Latvijos kelionių organizatorius. Pasak jų, latviai galimybėmis nukeliauti į dvarą Lietuvoje pradėjo domėtis dar žiemą, o festivalis nurungė kitą tarp latvių populiarią kryptį mūsų šalyje.

Pakruojo dvaro nuotr./Nurungė Klaipėdos delfinariumą: kodėl latviai masiškai plūsta į festivalį Lietuvoje?
Pakruojo dvaro nuotr./Nurungė Klaipėdos delfinariumą: kodėl latviai masiškai plūsta į festivalį Lietuvoje?

„Anksčiau populiariausia vasaros kryptis iš Latvijos į Lietuvą buvo delfinariumas Klaipėdoje. Tačiau dabar jį nurungė Pakruojo gėlių, meno ir meilės festivalis. Latviai lankydavo Pakruojo dvarą žiemą ar pavasarį, tačiau pastaruoju metu vasaros festivalis – didžiausias turistų favoritas“ , – pasakoja vienos seniausių ir didžiausių Latvijoje „Nikos Travel“ agentūros atstovai.

Pakruojo dvaro nuotr./Nurungė Klaipėdos delfinariumą: kodėl latviai masiškai plūsta į festivalį Lietuvoje?
Pakruojo dvaro nuotr./Nurungė Klaipėdos delfinariumą: kodėl latviai masiškai plūsta į festivalį Lietuvoje?

Visgi toks išaugęs latvių susidomėjimas pernelyg stebinti neturėtų, mat atsispirti pasivaikščiojimams 15 hektarų teritorijoje, mėgaujantis milijonais žiedų aplink ir 300–tais skirtingų rūšių augalų, išties sunku. Be to, Pakruojį nuo Latvijos sienos skiria vos apie 40 kilometrų, o kelionė iš Rygos užtrunka tik porą valandų. Pasak kelionių organizatorių, aplankę Pakruojo dvarą, turistai iš Latvijos vėliau dalinasi įspūdžiais – juos žavi ir teritorijos dydis, ir išskirtinai atrodantis dvaras. O galimybė pasidaryti instagramiškų nuotraukų, kuriomis vėliau galima pasidalinti socialiniuose tinkluose – tik papildoma motyvacija pajusti magišką festivalio aurą.

Pakruojo dvaro nuotr./Nurungė Klaipėdos delfinariumą: kodėl latviai masiškai plūsta į festivalį Lietuvoje?
Pakruojo dvaro nuotr./Nurungė Klaipėdos delfinariumą: kodėl latviai masiškai plūsta į festivalį Lietuvoje?

Pabėgti nuo kasdienybės, rūpesčių ir rutinos bei pasinerti į žiedų bei prisiminimų jūrą, bus galima iki pat rugsėjo 1–osios dienos. Festivalio metu taip pat laukia ir unikali patirtis stebint atkurtą XVI a. mechaninį teatrą. Pamirštos nebus ir unikalios dvaro tradicijos – kiekvienas lankytojas galės susipažinti ir patirti intriguojantį XIX a. Lietuvos dvaro gyvenimą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis