Konkurso dalyvių darbai, sukurti ir publikuoti nuo praėjusių metų pradžios, iki šių vidurio, varžosi 8-iose skirtingose kategorijose, kurios aprėpia ne tik dizainą ir reklamos kūrybą, tačiau ir marketingą bei komunikaciją plačiąja prasme. Tai – „Integracijų ir inovacijų“, „Video ir audio“, „Interaktyvių ir skaitmeninių sprendimų“, „Dizaino ir meistrystės“, „Spaudos ir lauko reklamos“, „Aktyvacijų ir naujosios medijos“, „Socialinės reklamos“ ir „Atsakingo kūrybiškumo“.
Žiuri komisijos narė, reklaminių tekstų autorė, prekės ženklo strategė ir edukatorė Clare McNally sako, kad komisijos diskusijos, sudarant finalininkų sąrašą, sukosi apie meistrystę, žinutes, originalumą ir darbų daromą poveikį. „Šių metų festivalio tema, nagrinėjanti atsakingą kūrybą, taip pat uždavė toną komisijos svarstymams. Manau svarbu visai industrijai bei klientams perduoti žinią, kad prekės ženklus svarbu padrąsinti rasti savo „socialinį balsą“, kad jie gali rasti būdų būti kūrybiški ir originalūs, drauge darydami gera. Pasauliniu mastu tai yra kryptis, kuria juda prekės ženklai, o tą posūkį lemia ne tik vartotojų lūkesčiai, bet ir pačių prekės ženklų intencijos“, – sako Clare.
Aktyviausių finalininkų penketukas
„ADC*LT’21“ komisija iš 168 šiemet konkurse dalyvaujančių reklamos ir dizaino kūrėjų darbų atrinko 59 geriausius, kurie varžysis dėl apdovanojimų.
Daugiausia į finalą patekusių darbų pateikusių reklamos agentūrų penketukas rikiuojasi taip: „Milk“ (11 darbų), „FOLK“ (8 darbai), „Not Perfect“ (6 darbai), „DDB Vilnius“ (5 darbai) ir „Bechtle & Milzarajs (4 darbai).
Komisijos narė, agentūros „New!“ kūrybos vadovė Aistė Jūrė pastebi, kad nepaisant to, jog festivalis vyksta „Art Directors Club“ vardu, komisija visų pirma vertino idėjos unikalumą, o tuomet – išpildymą.
„Todėl vizualiai kokybiškai atrodantys, bet šviežio koncepto neturintys darbai nusileido tiems, kurie turėjo stiprią, bet galbūt ne iki galo išblizgintą idėją. Žinoma, aukščiausius įvertinimus gaus tiek idėjų, tiek išpildymo prasme nepriekaištingi darbai. Bendrai, vertinimo kartelė yra iškelta aukštai, aukso laimėtojai turės galimybę nemokamai dalyvauti „ADC Europe” konkurse, bet tikrai yra darbų, kurie peršoka ją ir veikia ne tik lokaliai, bet ir tarptautiškai”, – sako ji.
Kaip ir pernai, didžiausia konkurencija vyks „Dizaino ir meistrystės“, „Video ir audio“ ir „Spaudos ir lauko reklamos“ kategorijose. Visus į finalininkų sąrašą patekusius darbus galite peržiūrėti čia.
Antrojo kūrybiškumo festivalio nugalėtojai paaiškės rugsėjo 3 dieną.