Cecilis Robertas – to paties pavadinimo „YouTube“ kanalo įkūrėjas ir administratorius, savo paskyroje talpinantis prenumeratorių užsakytus dainų remiksus, skambančius „kaip iš kito kambario“. Sukurti tokį efektą gana paprasta – užtenka „Pro Tools“, „Ableton“ ar kitos panašios programos pagalba paryškinti muzikoje skambančius bosus, prislopinti aukštus dažnius ir pridėti „reverb‘o“ (angl. „atgarsio“) efektą, garsui suteikiantį aidėjimo. Rašytoja ir savaitraščio „The New Yorker“ žurnalistė Jay Tolentino 3 val. nakties išgirdusi grupės „Toto“ dainą „Africa“ (1982), Cecilio pakeistą taip, kad skambėtų „tarsi grojama tuščiame prekybos centre“, rašo apie netikėtą ilgesio ir paguodos jausmų derinį: „Išgirsti mėgstamą dainą grojant iš kitur yra raminanti, izoliuota patirtis: vienu metu pasijunti ir vienišas, ir globojamas“.
„Kito kambario“ reiškinys ir jo sukeliamos patirtys tapo „Ceciliui“ nuotraukų serijos (2018 m – dabar) atspirties tašku, joje tyrinėjant buvimo kartu, dalijimosi, nebylaus susitarimo bei intymumo galimybes. Kartais nuotraukos nusiunčiamos Kaukanoje gyenančiam Ceciliui, siūlant jas panaudoti kaip viršelius jo YouTube kanale esančioms dainoms.
Gerda Paliušytė (g. 1987) – videomenininkė ir kuratorė, kurią domina įvairios dokumentinės praktikos, istoriniai ir populiariosios kultūros reiškiniai bei personažai, jų takumas ir santykis su socialine tikrove. Tarp jos filmų: „Kelio filmas” apie grupės „ONYX“ viešnagę Vilniuje (2015 m.), „Troškimas, kad pavyktų”, kuriame vaizduojama naktinė kelionė po Amsterdamą, įgarsinta telefoninio sekso paslaugų teikėjų balsais (2016 m.) ir „Nevermore” – dokumentinis filmas apie amerikiečių rašytojo Edgaro Alano Poe legendą Baltimorėje (2020 m.).