Transliacijos metu Pulitzerio premijos administratorė Dana Canedy pabrėžė, jog šis laikas – itin sudėtingas, tačiau žurnalistika yra tokia pat reikalinga, kaip visada, o menas ir toliau palaiko, vienija bei įkvepia.
Grožinės literatūros kategorijoje nugalėjo Colsonas Whiteheadas, parašęs knygą „The Nickel Boys“. Komisija įvertino knygą už piktnaudžiavimo Floridos mokykloje Jimo Crow eroje tyrimą, kuris tampa „žmogaus atkaklumo, orumo ir atpirkimo istorija”.
Prizas už negrožinę literatūrą atiteko dviem knygoms: „The Undying: Pain, Vulnerability, Mortality, Medicine, Art, Time, Dreams, Data, Exhaustion, Cancer and Care“, kurią parašė Anne Boyer, bei „The End of the Myth: From the Frontier to the Border Wall in the Mind of America“, sukurtą Grego Grandino. Pirmoji knyga atskleidžia onkologių ligų žiaurumą ir vėžio gydymo Amerikoje kapitalistinį aspektą. Antroji knyga dekonstruoja Amerikos beribės ekspansijos mitą.
Už eilėraščių rinkinį „The Tradition“ Jericho Brownas buvo įvertintas poezijos kategorijoje.
Prizas už naujienų reportažą atiteko „Courier-Journal“ - už greitą visuomenės informavimą, kai Kentuckio gubernatoriaus prieš pat kadencijos pabaigą suteikė malonę šimtams kalinių. Už tiriamąją žurnalistiką buvo įvertintas „New York Times“ žurnalistas Brianas M. Rosenthalis, savo tyrime leidžiantis pažvelgti į Niujorko taksi industriją.
Už audio reportažą prizą gavo „This American Life“ kolektyvas, kūręs epizodą „The Out Crowd”, kuriame siekiama atskleisti, kokią įtaką daro JAV prezidento Donaldo Trumpo „Remain in Mexico“ („Likite Meksikoje“) politika.
Dramos kategorijoje laimėjo Michaelo R. Jacksono kūrinys „A Strange Loop“ – miuziklas apie tapatybę, rasę ir seksualumą.
Muzikos kategorijoje prizą pelnė Anthony Daviso opera „The Central Park Five“, pasakojančią apie juodaodžius paauglius, kurie 1989 m. buvo neteisingai nuteisti už žiaurų baltosios moters užpuolimą.