Tarptautiniame reklamos festivalyje Lietuvai atstovavę „Jaunieji liūtai“: kūrybiškumas ten vartojamas godžiai

„Kanų liūtai“ – tai didžiausias pasaulyje reklamos ir komunikacijos specialistams skirtas renginys, kasmet į Prancūziją sutraukiantis keliolika tūkstančių dalyvių iš viso pasaulio. Ne vienerius metus Lietuvoje rengiamame „Jaunųjų liūtų“ konkurse dėl galimybės atstovauti šaliai prestižiniame festivalyje susirungia jaunieji reklamos talentai.
Justina Čiačytė bei Džiugas Babenskas
Justina Čiačytė bei Džiugas Babenskas / Asmeninio archyvo nuotr.

Ar verta dalyvauti? Geriausiai į klausimą atsakyti gali pernai nacionalinėje atrankoje, kurią „15min grupė“ organizuoja kartu su reklamos ir kūrybiškumo mokykla „The Atomic Garden“, triumfavę kūrybininkai Justina Čiačytė bei Džiugas Babenskas.

„Laikas Kanuose patvirtino, kad dirbti reklamoje – linksma. Tiek išvykus, tiek namie, tiek prie tuščio popieriaus lapo, tiek idėjomis sprendžiant problemas, kuriant asmenybes ar užsiimant kokiu kitu socialiniu programavimu. Apsiginklavus žingeidumu, iš ten galima parsivežti krūvas nemokamų idėjų, tikslų, motyvacijos, vardų, anekdotų, bemiegių naktų, idėjų. Buvo nepakartojama. Kartočiau“, – pasakojo reklamos agentūroje „Sons & Daughters“ dirbantis Džiugas Babenskas.

Asmeninio archyvo nuotr./Justina Čiačytė bei Džiugas Babenskas
Asmeninio archyvo nuotr./Justina Čiačytė bei Džiugas Babenskas

„Matyti ir žinoti, kad galbūt ir tu vieną dieną gali lipti į sceną atsiimti apdovanojimą yra didžiausia motyvacija tobulėti“, – partneriui pritarė „Sons & Daughters ID“ atstovaujanti J.Čiačytė.

Anot tandemo narių, konkurso metu tarp „jaunųjų liūtų“ iš viso pasaulio tvyrojo draugiška atmosfera, o pačiame kūrybiškumo festivalyje kūrybiškumo buvo per akis.

„Konkurso dalyviai ten labiau buvo kolegos nei konkurentai. Pradžioje turėjome susipažinti, tai visi iš tiesų nuoširdžiai ir smagiai šnekučiavosi. Vėliau irgi niekas tikrai nebandė atjungti kompiuterių pakrovėjų ar kitaip pakenkti. Galbūt tik finalinę dieną jautėsi, kad visi labiau nusuko kompiuterius į sieną tam, kad niekas nepamatytų sukurto darbo“, – prisiminė J.Čiačytė.

„Kūrybiškumas ten vartojamas godžiai. Jį švenčiant, dalijantis, primenant galią sprendžiant problemas. Nesvarbu, ar kalbama apie tualetinį popierių, ar apie nykstančią pasaulio šalį, – festivalio įspūdžiais dalijosi D.Babenskas. – Išgirsti buvo ką – pranešimai vienu metu vyko 5 auditorijose. Pasiklysti buvo kur – fiziniai ir skaitmeniniai archyvai dosnūs reklamos istorijos ir paveiksliukų. Pamatyti buvo ką – sukosi 70-mečio jubiliejui skirti „Kanų liūtų“ nugalėtojų TV reklamų seansai. Kūryba ant kiekvieno kampo.“

Ne mažiau už įspūdžius Prancūzijoje jaunuosius reklamos kūrėjus džiugino ir tai, kad pergalę nacionalinėje atrankoje pelniusi idėja, skatinusi mažinti socialinę atskirtį, Lietuvoje tapo pilnaverte reklamos kampanija.

„Vos grįžę iš Kanų, sėdome dirbti būtent prie „Auksinių minčių“ projekto. Buvo tikrai gera matyti, kaip idėja, kurią sugalvojome „Jaunųjų liūtų” konkursui, išaugo ir pradėjo gyventi savo gyvenimą“, – TV ekranus ir stendus gatvėse pasiekusią koncepciją prisiminė J.Čiačytė.

Jaunieji reklamos kūrėjai šiais metais vėl turės galimybę parodyti savo kūrybiškumą ir susigrumti dėl galimybės atstovauti Lietuvai. „Jaunųjų liūtų“ konkurso nacionalinis atrankos etapas vyks balandžio 18–20 d.

Šiemet konkurso dalyviai gilinsis į miškų ir jų išsaugojimo temą bei ieškos kūrybinio sprendimo stiprinant visuomenės suvokimą apie miškų svarbą ir ateitį. Konkrečią užduotį dalyviai sužinos kūrybinės sesijos metu balandžio 18 d.

Registracija į konkursą ir reklamos kūrybinę sesiją jau prasidėjo bei vyks iki balandžio 15 d. puslapyje www.kanuliutai.lt.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis