Koncertą apšildė vietinis didžėjus, kurio pasirodymas greičiausiai tebuvo tam, kad visi gerbėjai suspėtų susirinkti prieš prasidedant „The Prodigy“ „beprotybei“. Eilė prie įėjimo, pliaupiant lietui, nemažėjo iki pat elektronikos dievaičių pakilimo ant pjedestalo. Galiausiai apie 9 valandą nuskambėjus intro, o po jo, trankiai aidint „The World‘s on Fire“, britai pradėjo savąjį šou.
Sugrojo garsiausius kūrinius
Po jo sekė kultinis „Breath“, kuris tapo perkamiausiu grupės singlu, užkopusiu į Didžiosios Britanijos topo viršūnę dar 1996 metais. Vėliau susirinkusiuosius iš proto vedė tokie hitai, kaip „Omen“, „Poison“, „Warriors Dance“, „Firestarter“, „Voodoo People“, „Diesel Power“ ir galiausiai prieš bisą sugrotas skandalingasis „Smack My Bitch Up“, kurio metu, kaip ir festivalyje „Heineken Open‘er“, grupės MC – Maximas – visus susirinkusius prieš kūrinio piką tiesiog sutupdė ant žemės.
Pašėlusiai trijulei: šokėjui ir vokalistui Keithui Flintui, MC Maximui Reality ir grupės lyderiui Liamui Howlettui ant scenos talkino už mušamųjų įsitaisęs Leo Crabtree bei gitarinių rifų specialistas Robas Holliday, grojęs kartu su Marilyn Mansonu bei Garry Newmanu.
Garso kokybė nuvylė
Nors Skonto halė gali pasigirti nebloga akustika, tačiau garso specialistų darbas nestebino. Klausant koncerto tiek būnant scenos šone, tiek netoli fanų zonos, tiek šalia pačių garso specialistų, ganėtinai sunkiai sekėsi išgirsti gitarą, arba suprasti, ką į mikrofoną šūkčioja tiek Maximas, tiek Keithas.
Bare buvo galima įsigyti įvairiausių gėrimų, pradedant viskiu, baigiant kokteiliais, tačiau alaus nebebuvo galima gauti jau įpusėjus renginiui.
Muzikantai pulsavo energija
Tačiau šiuos minusus kompensavo patys „The Prodigy“, kurie nors ir koncertuoja ypač intensyviai, tačiau neatrodė nei pavargę, nei stokojantys energijos ar entuziazmo. Tai įvertino ir susirinkusieji, kurie negailėdami jėgų šėlo nuo pat koncerto pradžios iki grupei išėjus bisui su dainomis „Take Me To The Hospital“ bei vienu pirmųjų jų hitų „Out of Space“ iš debiutinio albumo „Experience“.
Pasirodymas Rygoje buvo naujausio, penktojo, grupės studijinio darbo „Invaders Must Die“ koncertinio turo dalis. Grupė šiais metais spėjo aplankyti bene visus kontinentus ir sugroti galybėje vasaros festivalių. Tai buvo vienintelis pasirodymas Baltijos šalyse.