Tinklalaidžių serijoje „EUNICAST: susitikime su Europos vizionieriais“ pristatoma ir lietuvių kūrėja L.Lapelytė

Ketvirtadienį, balandžio 8 d. Europos šalių kultūros atašė tinklas „EUNIC London“ pradeda tinklalaidžių seriją, pristatančią išskirtinius šiandien Didžiosios Britanijos kultūros lauke veikiančius europiečius. Pokalbiuose su žymiu BBC žurnalistu Joe Lynamu jie dalysis savo požiūriu į Jungtinės Karalystės kultūros scenos ateitį, dabartinę situaciją, papasakos apie jų kūrybai įtakos turėjusius reiškinius bei neįtikėtinas savo gyvenimo istorijas, rašoma ministerijos pranešime žiniasklaidai.
Tinklalaidžių serija „EUNICAST: susitikime su Europos vizionieriais“
Tinklalaidžių serija „EUNICAST: susitikime su Europos vizionieriais“ / Kultūros ministerijos nuotr.

Lietuvai šioje aštuonių epizodų serijoje atstovauja ilgus metus Londone gyvenusi ir šiuo metu čia dėstanti menininkė Lina Lapelytė, viena iš Venecijos šiuolaikinio meno bienalės „Auksinio liūto“ apdovanojimą pelniusių kūrėjų. Ji kalbės apie savo kūrybą ir joje plėtojamas lyčių tapatybės, senėjimo bei nostalgijos temas. Šį pokalbį organizuoja Lietuvos kultūros atašė Jungtinėje Karalystėje dr. Ūla Tornau su Lietuvos kultūros institutu.

Pirmuose dviejuose epizoduose išgirsite J.Lynamo interviu su vienu žymiausių Didžiosios Britanijos žurnalistų, rašytoju, istoriku ir meno kuratoriumi čeku Johnu Tussa ir kone garsiausia Europos baleto šokėja ispane Tamara Rojo, Anglijos nacionalinio baleto meno vadove ir pirmąja balerina.

Šiuos interviu „Spotify“ platformoje bus galima paklausyti nuo balandžio 8 d., L.Lapelytės pokalbis su J.Lynam čia pasirodys balandžio 29 d.

Projektas parengtas vadovaujant Čekijos kultūros centrui Londone. „EUNIC London“ tikslas – dalintis žiniomis ir resursais su Didžiosios Britanijos organizacijomis. Ši sąjunga vienija Londone esančius ES šalių kultūros institutus ir ambasadas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis